  • 1. Data: 2007-11-05 09:57:30
    Temat: student obcokrajowiec - praca
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam

    Chcę zawrzeć ze studentem obcokrajowcem (ob. Ukraińskie, studiuje w Polsce
    dziennie) umowę o dzieło. Obiło mi się o uszy że może wykonać dla mnie
    dzieło i odebrać zapłatę bez starania się o pozwolenie o pracę:
    - jako że student
    - dla obywateli Ukrainy,Białorusi i kogośtam jeszcze jest "okienko" 3
    miesięcy w roku kiedy mogą pracować bez pozwolenia o pracę.

    Niestety nie mogę tego jakoś namierzyć w przepisach. Czy mógłby ktoś dać
    podpowiedź gdzie szukać (lub powiedzieć że źle mi się obiło o uszy)?

    p. m.

    ps: wiem, że UoD i praca to 2 różne rzeczy, ale dla służb wszelkich
    kontrolujących czy nie zatrudnia się nielegalnie cudzoziemców nie jest
    ważne czy to UoP,UoD czy coś innego ....