  • 1. Data: 2007-11-04 19:34:34
    Temat: jak zabezpieczyć sie przed kradzieżą pomysłu
    Od: r...@g...com

    Witam,
    czy istnieje jakis sposób, aby (bez pomocy Urzędu Patentowego)
    zabezpieczyć się przed kradzieżą pomysłu.

  • 2. Data: 2007-11-04 19:45:50
    Temat: Re: jak zabezpieczyć sie przed kradzieżą pomysłu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Można zachować go w tajemnicy przykładowo. Dokąd nie napiszesz, o jakiego
    typu pomysł Ci chodzi, to chyba nic innego konstruktywnego zaproponować się
    nie da.

  • 3. Data: 2007-11-04 20:21:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik r...@g...com napisał:
    > Witam,
    > czy istnieje jakis sposób, aby (bez pomocy Urzędu Patentowego)
    > zabezpieczyć się przed kradzieżą pomysłu.

    Pomysły w żaden sposób nie są chronione.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2007-11-04 22:50:48
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    r...@g...com writes:

    > Witam,
    > czy istnieje jakis sposób, aby (bez pomocy Urzędu Patentowego)
    > zabezpieczyć się przed kradzieżą pomysłu.

    Kradzież idei?

  • 5. Data: 2007-11-04 22:52:23
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Arek <a...@e...net> writes:

    > Pomysły w żaden sposób nie są chronione.

    Niektóre pomysły mogą podlegać ochronie patentowej.

  • 6. Data: 2007-11-04 22:54:50
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Niektóre pomysły mogą podlegać ochronie patentowej.

    ...lub jako znaki towarowe.

  • 7. Data: 2007-11-05 09:15:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Nov 2007, Arek wrote:

    > Pomysły w żaden sposób nie są chronione.

    Strasznie się streszczasz :] - mogłeś już pełnym zdaniem dopisać
    "prawnie". Bo jeszcze pytający pomyśli, że nie wolno mu o pomyśle
    np. zapomnieć, to dość skuteczna ochrona ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-11-05 09:43:59
    Od: r...@g...com

    Postaram się sprecyzować problem.
    Powiedzmy, że mam pomysł na produkt. Ponieważ nie mam fabryki, nie mam
    jak go wdrożyć itd. postanawiam sprzedać pomysł komuś kto wyprodukuje
    daną rzecz.
    W jaki sposób mogę zaprezentować mu mój pomysł, żeby być bezpiecznym i
    uniknąć sytuacji, że mi podziękuje a za miesiąc w sklepie zobaczę mój
    produkt.
    Dzięki.

  • 9. Data: 2007-11-06 13:37:41
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

[...]

    Opatentowanie zostaje tylko
    przeciez to nie są duże koszta, sam to robilem

    do 1000zł max

  • 10. Data: 2007-11-06 13:52:09
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 05 Nov 2007 01:43:59 -0800, r...@g...com napisał(a):

    > W jaki sposób mogę zaprezentować mu mój pomysł, żeby być bezpiecznym i
    > uniknąć sytuacji, że mi podziękuje a za miesiąc w sklepie zobaczę mój
    > produkt.

    Na wejściu podpisujecie pismo o zachowaniu tajemnicy. Przekazujesz
    pomysł na piśmie z potwierdzeniem. Jeśli nie są zainteresowani też
    bierzesz na to papier.

    Pozdrawiam,
    Henry