  • 1. Data: 2007-04-10 14:21:44
    Temat: Pomocy! co po wypadku? Z nie mojej winy.
    Od: achos <a...@w...pl>

    Auto prawdopodobnie do cąłkowitego remontu, ponieważ cały tył zniszczony
    (Volvo 850 kombi) a środek i z zew. całe auto zachlapane farbą
    elewacyjną. Winowajca wypadku ma OC w HDI Asekuracja... Macie jakieś
    doświadczenia z tą firmą? Jak najlepiej to załatwić? NIe mam pojęcia jak
    się za to zabrać, likwidator jeszcze nie widział auta.
    Co z poszkodowanym dzieckiem (przecięte czoło, ale poza tym ok). U
    kierowcy i pasażera stłuczenia.

    Proszę o pomoc i dziękuję.

  • 2. Data: 2007-04-10 19:28:07
    Temat: Re: Pomocy! co po wypadku? Z nie mojej winy.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    achos wrote:
> [...]
    > się za to zabrać, likwidator jeszcze nie widział auta.
    > Co z poszkodowanym dzieckiem (przecięte czoło, ale poza tym ok). U

    Ale jaki masz problem prawny?

  • 3. Data: 2007-04-11 20:56:27
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "achos" <> napisał w wiadomości
> [...]
    > likwidator jeszcze nie widział auta.
    > Co z poszkodowanym dzieckiem (przecięte czoło, ale poza tym ok). U

    BTW Zwróć uwagę na sprawy zdrowotne - część obrażeń może dać objawy dopiero
    po dłuższym czasie.
    Zgłosiłeś oczywiście policji ,że są ranni i wziąłeś od placówek sł.zdrowia
    karty informacyjne ?
    Bez wszystkich papierków potem może być Ci ciężko udowodnić ,że np. padaczka
    u dziecka czy niestabilność więzadeł kręgosłupa szyjnego kierowcy wiąże się
    z tym wypadkiem.

    Pozdrawiam
    zenek