  • 1. Data: 2007-04-10 14:02:41
    Temat: ogłoszenia OZU z UZP
    Od: "pete" <a...@a...pl>

    chcę się dowiedzieć umowy z jaką firmą dotyczyło pewne ogłoszenie, mam nr
    OZU, ale treści nie znam. Czy istnieje gdzieś baza ogłoszeń OZU? bo na
    portalu UZP nie widzę.

  • 2. Data: 2007-04-10 18:04:16
    Temat: Re: ogłoszenia OZU z UZP
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    http://www.portal.uzp.gov.pl/pl/site/uzp/podprogowe/
    aktual/aktual_ozu
    W polu rodzaj ogłoszenia wybierz OZU
    zgodnie z art. 4a.2 - ogłoszenie musi być zamieszczone również na stronie
    zamawiającego
    pozdr
    smiechu

  • 3. Data: 2007-04-10 20:20:44
    Od: "^Escape" <blekota<invalid>@gmail.com>

    to taka ciekawostka:
    firma dała OZU pół roku po przetargu.
    Okazuje się że ustawa nic nie mówi o terminach publikowania ogłoszeń OZU,
    tylko tyle że jest obowiązkowe (to akurat było z wolnej ręki więc o
    wszczęciu postępowania nie było obowiązkiem).