  • 11. Data: 2004-03-23 07:51:48
    Temat: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Oczywiscie chodziło o stezenie alkohotu w wydychanym powietrzu... a nie we
    krwi... przepraszam za pomyłkę...

    Użytkownik "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> napisał w
    wiadomości news:xn0dg415u1db7z000@news2.futuro.pl...

  • 12. Data: 2004-03-23 07:52:56
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    Użytkownik "Artur Orlowski" napisał
    > A dlaczego? Czyżby pierwsze badanie było wg Ciebie złe?

    A dlatego, ze zjedzenie batonika z nadzieniem skutkuje alkoholowym
    upojeniem :) Przynajmniej wg alkomatu :) Jesli nadzienie bylona
    spirytusie...
    Uzycie spryskiwacy rowniez moze dac efekt promilowy, ale wystarczy
    przewietrzyc pluca swiezym powietrzem - i dlatego powinno sie robic
    drugie badanie, zeby okreslic czy poziom wzrasta, utrzymuje sie, czy
    spada.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 13. Data: 2004-03-23 09:10:57
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...xxx> napisał w wiadomości

> [...]
    > przewietrzyc pluca swiezym powietrzem - i dlatego powinno sie robic
    > drugie badanie, zeby okreslic czy poziom wzrasta, utrzymuje sie, czy

    dokladnie, zjedzenie 2 - 3 jablek tez moze zaowocowac podobnymi skutkami,
    drugie badanie powtarza sie praktycznie zawsze, po kilkudziesieciu minutach,
    w wypadku szybko spadajacego wskazania puszcza sie delikwenta, albo kieruje
    na badanie krwi

    w tym wypadku spadek byl dosc znaczny bo 50% wiec jesli mieli watpliwosci
    powinni skierowac na krew

  • 14. Data: 2004-03-23 10:25:44
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Tutaj przy drugim dmuchnięciu spadło o 50%

  • 15. Data: 2004-03-23 10:27:45
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Gość chciał jechac, ale oni mu odpuścicli i mial nastepnego dnia odebrac
    bez zadnych problemów prawo jazdy, a babka w (nie wiem dokladnie gdzie sie
    odbiera prawo jazdy) powiedziala, ze mowy nie ma :( I co teraz? Dotrzec do
    policjantów, ktorzy go zatrzymali?

  • 16. Data: 2004-03-23 11:12:12
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Nicolka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbiera prawo jazdy) powiedziala, ze mowy nie ma :( I co teraz? Dotrzec do

    zapytac sie babki o podstawe prawna nie wydania prawka i robic awanture u
    zwierzchnika

  • 17. Data: 2004-03-23 15:19:50
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > Badanie alkomatem. 0,15 promila we krwi...
    > A tu było 0,15 i ciagle
    > spadalo, za drugim razem (dmuchnięciem) bylo juz o połowę mniej...

    Dmuchałaś krwią?

  • 18. Data: 2004-03-23 15:21:44
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Robert.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba mowisz o mg a nie promilach
    > mg jest w wydychanym powietrzu
    > a promile we krwi.

    I we krwi i w wydychanym powietrzu wynik badania
    podaje się w promilach.
    Jeśli urządzenie pomiarowe podaje mg/l - przelicza się.

  • 19. Data: 2004-03-23 15:22:49
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > tak wiec nie "promila we krwi" tylko "mg w wydychanym powietrzu"
    > 0,15 mg = 0,3 promila (mniej wiecej)
    > tak wiec mieli prawo zabrac prawko i dobrze, ze to zrobili

    Nie tylko mieli prawo, ale i obowiązek.

  • 20. Data: 2004-03-23 15:26:39
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

> [...]
    > przewietrzyc pluca swiezym powietrzem - i dlatego powinno sie robic
    > drugie badanie, zeby okreslic czy poziom wzrasta, utrzymuje sie, czy

    Znaczy to, że nie wolno prowadzić po batoniku.
    Przepisy mówią, że wykroczeniem lub przestępstwem
    jest prowadzenie pod wpływem alkoholu - niezależnie
    jak wprowadzonego do organizmu.
    Gdyby to miało znaczenie, napisaliby, że nie wolno prowadzić
    po spożyciu napojów alkoholowych.
    A gdyby zjadła 10 batoników i jechała nawalona jak
    stodoła, to też nie byłoby sprawy?