  • 1. Data: 2009-05-27 21:33:17
    Temat: stacja 24h zamykana regularnie
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Stacja benzynowa przy Tesco, czynna wedlug opisu 24h na dobe,
    jest regularnie zamykana okolo 23:45 (zastawiany wjazd slupkami)
    i otwierana ponownie okolo 00:15. Podobno system im nie pozwala
    sprzedawac w tym czasie bo robią 'zamknięcie dnia'.
    Pech chciał, że już 4 raz trafiłem na tę stację w takich
    godzinach przypadkiem i się zastanawiam czy wolno tak
    robić stacji? To jest ewidentne wprowadzanie w błąd
    http://tesco.pl/stacje-paliw/index.php

    a.

  • 2. Data: 2009-05-27 22:28:20
    Temat: Re: stacja 24h zamykana regularnie
    Od: fanfaran <f...@f...pl>

    Wemif pisze:
> [...]
    > godzinach przypadkiem i się zastanawiam czy wolno tak
    > robić stacji? To jest ewidentne wprowadzanie w błąd

    Alez jestes upierdliwy, kiedy maja to zamkniecie zrobic? O 12 w
    poludnie? Czy moze dla ciebie w czasie rozliczania kas mają specjalnie
    lac paliwo z beczki? No ale wtedy ich oskarzysz ze paragonu nie dadza..

    Dla przypomnienia, kasy w calodobowych tesco tez sa nieczynne o polnocy
    na ok 15-30 min, nie rob absolutnie wtedy zakupów!!

  • 3. Data: 2009-05-28 07:05:49
    Od: pete <d...@o...pl>

    no zajechał typ... mamie niech sie poskarzy...
    tak samo jest na bp, zmiana zmiany i liczenia utargu.

  • 4. Data: 2009-05-28 07:57:00
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 28.05.2009 pete <d...@o...pl> napisał/a:
    > no zajechał typ... mamie niech sie poskarzy...
    > tak samo jest na bp, zmiana zmiany i liczenia utargu.

    Ale uczciwsze byłoby napisać, że stacja czynna 0:15 - 23:45. Wtedy nikt
    nie miałby o nic pretensji, bo nie byłoby o co. Natomiast co do
    technicznych możliwości - pewnie byłyby (jedna kasa zamknięcie robi o
    godzinę później, albo szybki wydruk kasowy i wymiana kasetki z gotówką,
    a liczenie już na zapleczu) tylko nikomu się pewnie nie chce, bo
    komplikacji więcej niż niezadowolonych klientów ;)

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 5. Data: 2009-05-28 07:59:12
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 27.05.2009 fanfaran <f...@f...pl> napisał/a:

    > Alez jestes upierdliwy, kiedy maja to zamkniecie zrobic? O 12 w
    > poludnie? Czy moze dla ciebie w czasie rozliczania kas mają specjalnie
    > lac paliwo z beczki? No ale wtedy ich oskarzysz ze paragonu nie dadza..

    A to nie uczciwiej jest napisać, że stacja czynna np 0:30 - 24:00?

    pzdr, szadok

  • 6. Data: 2009-05-28 12:25:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    fanfaran <f...@f...pl> wrote:

    > kiedy maja to zamkniecie zrobic? O 12 w poludnie?

    Wtedy gdy jest więcej kas otwartych, w każdej osobno? Nie wiem
    co takiego tam robią, że im to pół godziny zabiera. Na prawdę
    nie ma sposobu na skrócenie tego (nie wiem co tam robią) ? Nie
    mogą osobno w każdej kasie? (zdarza się, że są 3 otwarte
    i zero klientów, ale to nie o północy). Musi to być o północy?

    a.

  • 7. Data: 2009-05-28 12:37:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 28, 2:25 pm, w...@a...pl (Wemif) wrote:

> [...]
    > mogą osobno w każdej kasie? (zdarza się, że są 3 otwarte
    > i zero klientów, ale to nie o północy). Musi to być o północy?

    A Ty musisz u nich tankowac akurat o polnocy? :)

    Dzizas ludzie zyjcie i dajcie zyc innym.

  • 8. Data: 2009-05-28 12:51:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 28 maj 2009 14:25
    (autor Wemif
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvlvrr$56p$1@nask.amsnet.pl>):

    Raport dobowy musi być chyba zrobiony.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-05-29 09:10:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mogą osobno w każdej kasie? (zdarza się, że są 3 otwarte
    > i zero klientów, ale to nie o północy). Musi to być o północy?

    A kto nakazuje Tobie tankowac u nich?,
    Troche rozsądku zachowaj. Tam tez cięzko pracuja ludzie.

    Krzysiek