  • 1. Data: 2002-04-22 14:50:27
    Temat: srodki trwale
    Od: "lilli" <l...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy to wlasciwa grupa, ale zaryzykuje pytanie, a wlasciwie prosbe:
    potrzebuje procedury dotyczacej srodkow trwalych w firmie (gdzie, kto, co,
    jak, dlaczego, po co).
    Jesli ktos dysponuje jakims wzorem, z ktorego moglabym troche sciagnac bede
    wdzieczna.

    Pozdrawiam
    lilli

  • 2. Data: 2002-04-26 22:52:52
    Temat: Re: srodki trwale
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Apr 2002, lilli wrote:

> [...]
    >+ jak, dlaczego, po co).
    >+ Jesli ktos dysponuje jakims wzorem, z ktorego moglabym troche sciagnac bede

    To NA PEWNO nie są uporządkowane dane :], ale wiedzy więcej
    niz "z lektur":
    http://groups.google.com/groups?as_oq=amortyzacja%20
    amortyzacji&as_ugroup=pl.*.prawo*&as_drrb=b&as_mind=
    12&as_minm=5&as_miny=2000&as_maxd=26&as_maxm=4&as_ma
    xy=2002&num=100&hl=en
    (jak kto lubi to "hl=pl")

    Pozdrowienia, Gotfryd