  • 1. Data: 2002-04-22 12:16:54
    Temat: Poszukje adwokata
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Witam.

    Poniewaz spotkala mnie bardzo nieprzyjemna przygoda wynikiem ktorej bylo
    zatrzymanie mnie i postawienie zarzutu rozboju (!!!), ktorego nigdy nie
    dokonalem, szukam dobrego prawnika specjalizujacego sie w kradziezach
    (otrzymalem telefon sluzbowy, ktory byl skradziony w wyniku rozboju!!!!).

    Czy ktos moze mi polecic jakiegos prawinika w Warszawie?

    Bede bardzo wdzieczny, bo juz i tak bylo niemilo, a moze byc bardziej:-(

    Michal Zurawski

  • 2. Data: 2002-04-22 16:48:43
    Temat: Re: Poszukje adwokata
    Od: "Marcin" <s...@p...com>

    Mam super speca w Warszawie. Napisz do mnie na priva jesli jestes nadal
    zainteresowany.
    Marcin

    Użytkownik "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:aa0v1o$28hm$1@pingwin.acn.pl...