  • 1. Data: 2002-04-22 15:27:08
    Temat: Re: Nie bądż upierdliwy!
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    MR" <m...@p...gazeta.pl> napisał:

    >Napisałem szybko (łącze modemowe) krótką odpowiedż
    Sznuj innych, także i tych, którzy też takie łącze posiadają !

    >więc po jasną cholerę miałem ją umieszczać pod cytatami.
    Bo tak stanowi Netykieta. Jeśli nie będziesz jej stosował, to nie dziw się,
    że nikt nie będzie chciał czytać, a tym bardziej odpowiadać na twoje listy.
    A teraz przeproś i wyjdź ;-)
    --
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-04-23 11:24:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Krzysio" <K...@s...net.pl> napisał w
    wiadomości news:aa1c9m$cj5$1@news.tpi.pl...

> [...]
    dziw się,
    > że nikt nie będzie chciał czytać, a tym bardziej odpowiadać na twoje

    Do czego to przypiac? Po raz kolejny zamiast odpowiadac w watku
    tworzysz nowy topic.

    Leszek