  • 1. Data: 2004-08-06 07:11:07
    Temat: sprzedaż samochodu
    Od: "Gonia" <g...@n...pl>

    Po tygodniu od zakupienia samochodu postanowiłam go sprzedać ponieważ nie
    spełnił moich oczekiwań. Niestety samochód w tym czasie został
    zarejestrowany. Mam pytanie czy jeżeli cena sprzedaży jest taka sama jak
    kupna, czy jestem obowiązana do zapłaty jakiegoś podatku?Jeżeli tak, to czy
    może ktoś podać podstawę prawną?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-06 13:08:56
    Temat: Re: sprzedaż samochodu
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Gonia napisał(a):
    > Mam pytanie czy jeżeli cena sprzedaży jest taka sama jak
    > kupna, czy jestem obowiązana do zapłaty jakiegoś podatku?Jeżeli tak, to czy
    > może ktoś podać podstawę prawną?

    skarbowka raczej bierze niz daje ... nowa umowa, nowy klient, nowy
    podatek ... nie mam zielonego pojecia na temat prawa podatkowego i
    tylko zastanawiam sie jak wpadlas na ten pomysl ;)

    pozdrawiam
    ag

    --
    :: /||\| | /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...
    . .. :: :: /\||/| |/\|| | :: :: .. . (rot-13) n...@x...arg

  • 3. Data: 2004-08-06 14:45:53
    Od: a...@p...onet.pl (Armax)

    od zera dochodu nie płacisz podatku dochodowego

  • 4. Data: 2004-08-07 23:00:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Aug 2004, Gonia wrote:

> [...]
    >+ spełnił moich oczekiwań. Niestety samochód w tym czasie został
    >+ zarejestrowany. Mam pytanie czy jeżeli cena sprzedaży jest taka sama jak

    ...to odpada ci podatek dochodowy...

    >+ czy jestem obowiązana do zapłaty jakiegoś podatku?

    ...ale zostaje PCC !

    >+ Jeżeli tak, to czy może ktoś podać podstawę prawną?

    art.1.1.1.a (w 1. rozdziale) ustawy o PCC cię urządza ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd