  • 1. Data: 2004-08-06 07:08:56
    Temat: Czy to mozliwe by karty TAKTAK ladowaly konto nie tak jak powinny ?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Dziewczyna sie zarzeka ze po kupnie karty 20zl (brutto), na koncie pojawilo
    sie jej 16zl (brutto),vat jest odliczany razem z usluga, nie od razu (i tak
    by sie nie zgadzalo). Czy to mozliwe i gdzie to zglosic ?

  • 2. Data: 2004-08-06 08:33:28
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl>

    > Dziewczyna sie zarzeka ze po kupnie karty 20zl (brutto), na koncie pojawilo
    > sie jej 16zl (brutto),vat jest odliczany razem z usluga, nie od razu (i tak
    > by sie nie zgadzalo). Czy to mozliwe i gdzie to zglosic ?

    Najbardziej prawdopodobne jest, że miała ujenne konto i system to
    odliczył przy doładowaniu. Powinno się przed doładowaniem sprawdzić stan
    knta.

  • 3. Data: 2004-08-06 08:40:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Najbardziej prawdopodobne jest, że miała ujenne konto i system to
    > odliczył przy doładowaniu. Powinno się przed doładowaniem sprawdzić stan
    > knta

    dokladnie, w Popie kiedys natrzepalem na minus 20 zl (ponad chyba)
    wystarczylo szybko zanim
    zostalo konto zablokowane wyslac smsy po 9 zeta.

    P.

  • 4. Data: 2004-08-06 08:41:17
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

> [...]
    tak
    > by sie nie zgadzalo). Czy to mozliwe i gdzie to zglosic ?

    Reklamacja do PTC Era.
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2004-08-06 12:08:16
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    wiesz.. wlasnie dlatego twierdzi ze doladowalo jej 16zl bo sprawdziala ile
    miala przed ladowaniem.
    Ciezko zrobic -4zl... po przekroczeniu 1impulsu ponizej zera rozmowa sie
    rozlancza z tego co pameitam, nie ma tak ze gadasz gadasz i leci w debet.
    Odejmie tylko raz jedna sume ponizej zera

  • 6. Data: 2004-08-06 13:30:06
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl>

> [...]
    > rozlancza z tego co pameitam, nie ma tak ze gadasz gadasz i leci w debet.
    > Odejmie tylko raz jedna sume ponizej zera

    Wystarczy wysłać smsa o podwyższonej opłacie np za 9zł mając na koncie
    5zł i będzie debet chociaż nie zawsze jest to możliwe w tym przypadku
    musiało tak być.

  • 7. Data: 2004-08-06 19:54:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    A jak ERA rozlicza SMS-y? Bo w SIMPLUSIE o ile się orientuję, to odliczają
    pakietami po 10 szt. Tak wiec debet spokojnie można zrobić. Po za tym, to by
    zobaczyć aktualny stan trzeba wyłączyć i włączyć telefon. Może w TAK TAK
    jest podobnie. Ja bym zadzwonił do BOK i zapytał. Być może wyjaśnienie jest
    trywialne.

  • 8. Data: 2004-08-07 05:08:07
    Od: slawol <s...@o...pl>

    Użytkownik Robcio napisał:
    > Dziewczyna sie zarzeka ze po kupnie karty 20zl (brutto), na koncie pojawilo
    > sie jej 16zl (brutto),vat jest odliczany razem z usluga, nie od razu (i tak
    > by sie nie zgadzalo). Czy to mozliwe i gdzie to zglosic ?

    Podczas doładowywania telefonu kartą TAKTAK od wartości karty odliczany
    jest podatek VAT, płacisz go z góry ( W Twoim przypadku 20 zł - 22% = ok 4
    zł). W innych sieciach podatek doliczany jest do ceny impulsu.
    pozdro

  • 9. Data: 2004-08-07 05:19:07
    Od: slawol <s...@o...pl>

  • 10. Data: 2004-08-07 06:11:38
    Od: EL@<e...@i...pl>

> [...]
    22% = ok 4
    > zł). W innych sieciach podatek doliczany jest do ceny impulsu.

    Hmm, to bardzo dziwne, bo mnie właśnie zaladowało 20 zeta i nie
    potrąciło żadnego VAT-u. Rozmowy w TAKTAKu już od dawna naliczane
    są brutto i konto ładowane jest brutto.

    Skoro dziewczynie naładowało 16 zeta, to niechże zgłosi ten fakt w
    najbliższym punkcie obsługi (ERA), i niech weźmie ze sobą kartę, tę z
    której ładowała. Miły pan ( bądź równie miła pani) sprawdzi po kodzie
    w komputerze ( mają jakiś sposób) ile w rzeczywistości naładowało i
    dlaczego i sprawa się wyjaśni.
    Mój brat ( nawiasem mówiąc jeden z najstarszych użytkowników
    TAKTAKa) miał sytuację kilka lat temu, że zakupił kartę za stówę i nie
    załadowało wogóle, mówiąc, że wpisał błędny kod. Próbował kilka razy
    i nic, w końcu zablokowali mu konto. Zadzwonił do BOK i wyjaśnił
    sytuację. W promocji ( w ramach przeprosin) dostał gratis jeszcze 2
    dychy.
    Więc miłego TAKTAK-OWANIA.

    -> http://usenet.pomocprawna.info