  • 11. Data: 2008-06-25 15:36:05
    Temat: Re: sprzedaż pokoju
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    witek pisze:

    > On nie bedzie pisał pod cytatem, bo mu lekarz psychiatra zalecił taka
    > terapię.
    > Nic nie wskórasz, beton jest twardy.

    to jakiś kretyn? Przecież pisanie pod cytatem nie jest trudne i bardzo
    ułatwia czytanie!

  • 12. Data: 2008-06-26 06:37:33
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 25 Jun 2008 17:36:05 +0200,
    PlaMa <m...@w...pl> screamed:

    > to jakiś kretyn? Przecież pisanie pod cytatem nie jest trudne i bardzo
    > ułatwia czytanie!

    Ale robi to właśnike specjalnie, żeby denerwować ludzi. U mnie jest w
    KF.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 08:37:00 user up 11750 days, 20:32, 1 user, load average: 0.13, 0.10, 0.68 ]

    Nice computers don't go down.

  • 13. Data: 2008-06-26 07:37:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Ale robi to właśnike specjalnie, żeby denerwować ludzi. U mnie jest w
    > KF.

    u mnie już też. Nie dzierżę idiotów :)

  • 14. Data: 2008-06-26 11:36:56
    Temat: [OT]Re: sprzedaż pokoju
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    PlaMa wrote:

    > u mnie już też. Nie dzierżę idiotów :)

    A może ktoś mi podpowie jakiś czytnik który będzie miał porządnie działające
    KF ... tj. umożliwiający cięcie np. po NNTP-Host, oraz wycinający
    delikwenta oraz wszystkie odpowiedzi na jego post (inaczej mówiąc,
    wycinający podwątek zaczynając od delikwenta)?

    p. m.

  • 15. Data: 2008-06-26 14:05:32
    Temat: Re: [OT]Re: sprzedaż pokoju
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Jun 2008, mvoicem wrote:

    > A może ktoś mi podpowie jakiś czytnik który będzie miał porządnie działające
    > KF ... tj. umożliwiający cięcie np. po NNTP-Host, oraz wycinający
    > delikwenta oraz wszystkie odpowiedzi na jego post

    Kiedy problem w tym, że posty 666 są na tyle kompetentne (nawet jeśli
    zawierają jakieś kiksy), że te odpowiedzi warto czytać.
    Potrzebny byłby automat wycinający flejmy :>
    Albo przepis w Kodeksie Wykroczeń: "kto uporczywie odpowiada nad
    treścią posta..." ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2008-06-26 15:51:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Potrzebny byłby automat wycinający flejmy :>
    > Albo przepis w Kodeksie Wykroczeń: "kto uporczywie odpowiada nad
    > treścią posta..." ;)

    Proponowałam kiedyś rózgi. Dobrze namoczone.
    Ale sie nie przyjęło...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 17. Data: 2008-06-26 19:33:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Kiedy problem w tym, że posty 666 są na tyle kompetentne (nawet jeśli
    > zawierają jakieś kiksy), że te odpowiedzi warto czytać.

    Ale to offtopic w offtopicu ;).

    Kompetentne czy nie, załóżmy że mam delikwenta którego nie czytam, bo nie
    warto. Chcę go zignorować ... ale co mi da ignorowanie jego skoro widzę
    podwątek który wywołał. Znowu ignorować cały wątek - szkoda, bo w innych
    jego gałęziach dzieje się cenna dyskusja.

    p. m.

  • 18. Data: 2008-06-27 08:57:13
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie zgadzam się z Twoją wykładnią: "małżeństwom pedałów i adopcjom przez lesbijki
    tak, toppostowaniu nie!".
    No chyba, że Kościół wypowie się w tej drugiej sprawie, BTW pewne szanse są ;-))
    JaC

    -----

    > Albo przepis w Kodeksie Wykroczeń: "kto uporczywie odpowiada nad treścią posta..."
    ;)

  • 19. Data: 2008-06-27 08:57:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisał(a):

    > Nie zgadzam się z Twoją wykładnią: "małżeństwom pedałów i adopcjom
    > przez lesbijki tak, toppostowaniu nie!". No chyba, że Kościół wypowie
    > się w tej drugiej sprawie, BTW pewne szanse są ;-)) JaC

    Kosciol nagle zaczal robic przygotowania do wizyty Obcych ;)

    btw. Twoj sposob cytowania wynika z niewiedzy, braku umiejetnosci
    skonfigurowania narzedzia ktorego uzywasz czy z innych przyczyn?

    j.

  • 20. Data: 2008-06-27 10:26:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Jun 2008, 666 wrote:

    > Nie zgadzam się z Twoją wykładnią: "małżeństwom pedałów i adopcjom przez lesbijki
    tak,

    Jakim prawem wciskasz mi taką "wykładnię"?
    To powyżej stanowi TWOJE zdanie.

    > toppostowaniu nie!".

    A to by wymagało doczytania przez Ciebie co to jest toppostowanie.
    Nigdy nikt nie zarzucił Ci toppostowania, o ile zauważyłem.

    A za pierwszą część to pozdrowienia się nie należą.