  • 1. Data: 2005-01-12 16:53:47
    Temat: sprzedaż mieszkania z obciążoną hipoteką
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam,

    Chcę sprzedać mieszkanie spółdzielcze własnościowe z założoną księgą wieczystą
    (mieszkanie było kupowane na kredyt).

    Hipoteka obciążona jest na 30.000 zł, a kredytu do spłaty pozostało 15.000 zł.
    Jak wygląda w praktyce sprzedaż tego mieszkania, jeśli nie stać mnie na spłatę
    kredytu przed sprzedażą? Czy w ogóle sprzedaż jest możliwa?

  • 2. Data: 2005-01-13 15:24:15
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania z obciążoną hipoteką
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spłatę
    > kredytu przed sprzedażą? Czy w ogóle sprzedaż jest możliwa?

    Oczywiście możliwa. Jest to normalny akt kupna sprzedazy. Kwestia
    porozumienia się z kupującym.

    Pozdrawiam
    JR