  • 1. Data: 2004-08-24 09:29:09
    Temat: rejestracja kancelarii radcowskiej
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Czy radca prawny rejestrujący kancelarię radcowską musi najpierw
    zarejestrować sie w gminie czy wystarczy sam wypis z listy radców prawnych
    aby otrzymac REGON i NIP??.

    galis

  • 2. Data: 2004-08-24 09:56:24
    Temat: Re: rejestracja kancelarii radcowskiej
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Galis napisał(a):
    > Czy radca prawny rejestrujący kancelarię radcowską musi najpierw
    > zarejestrować sie w gminie czy wystarczy sam wypis z listy radców prawnych
    > aby otrzymac REGON i NIP??.
    >
    > galis

    I ten radca prawny tego nie wie ?? A jak będzie udzielał porad skoro sam nie
    potrafi sobie pomóc ??

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-08-24 10:12:38
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > I ten radca prawny tego nie wie ?? A jak będzie udzielał porad skoro sam
    nie
    > potrafi sobie pomóc ??
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Nie jestem radcą, z tego co wyczytalem to nie trzeba, ale chcialem
    potwierdzić

    galis