  • 1. Data: 2007-12-16 19:01:29
    Temat: sprzedac dowod rejestracyjny
    Od: " grzecho" <p...@g...pl>

    witam, rozbilem auto, dalem ogloszenie, zadzwonil do mnie klient ktory chcial
    kupic sam dowod rejestracyjny, korci mnie zeby go sprzedac bo wiecej sie zwroci

    co zrobia gliny jak operacja przeszczepu bedzie zle przeprowadzona?

    grzechu

  • 2. Data: 2007-12-16 19:04:28
    Temat: Re: sprzedac dowod rejestracyjny
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    zwroci

    > co zrobia gliny jak operacja przeszczepu bedzie zle przeprowadzona?

    a nie mozesz sprzedac z tym co zostalo ? W umowie masz auto i tyle a ze ktos
    kupuje to dla dowodu rej. to jego problem

    Icek

  • 3. Data: 2007-12-16 19:09:29
    Od: " grzecho" <p...@g...pl>

    przepraszam za podwojny post, prosze o poodpowiedzi pod tym lagodniej
    stwierdzonym wyzej

    grzechu

  • 4. Data: 2007-12-16 19:36:55
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > witam, rozbilem auto, dalem ogloszenie, zadzwonil do mnie klient ktory
    chcial
    > kupic sam dowod rejestracyjny, korci mnie zeby go sprzedac bo wiecej sie zwroci

    Jak zabierze wrak to tobie nikt nic nie zrobi. Tylko zadbaj o to, zeby
    klient pokazał ci dowód ... bo jesli sie okaze, ze taki nie istnieje, to
    moglbys jednak miec troche problemow.

    No i od razu wyrejestruj samochod w UM i powiadom ubezpieczyciela.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 5. Data: 2007-12-16 20:04:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    grzecho wrote:
> [...]
    >
    > co zrobia gliny jak operacja przeszczepu bedzie zle przeprowadzona?

    Napisz umowę sprzedaży samochodu i cześć.
    Czy on sobie już wtedy wrak zabierze z podwórka czy nie to jego problem
    (po za faktem, że ci będzie na podwórku zawadzał, ale to też sie da
    rozwiązać)

  • 6. Data: 2007-12-16 20:20:43
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik " grzecho" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwroci
    >
    > co zrobia gliny jak operacja przeszczepu bedzie zle przeprowadzona?

    Nie ponosisz odpowiedzialności za to co kupiec zrobi z twoim samochodem.....
    Dowiedz się tylko czy oddasz auto na złom bez kwitka o wyrejestrowaniu z WK
    bo IMHO nie. Trzeba go będzie wtedy trochę pociąć i zniszczyć numery.
    Właściwie dziwne, że nabywca ich nie chce :)

  • 7. Data: 2007-12-16 20:45:25
    Od: " grzechu" <p...@g...pl>

    William <n...@m...mnie.pl> napisał(a):

> [...]
    > bo IMHO nie. Trzeba go będzie wtedy trochę pociąć i zniszczyć numery.
    > Właściwie dziwne, że nabywca ich nie chce :)

    jeszcze tego nie powiedzial :)
    ale jak zaczne powoli sprzedawac czesci to potem moze nie bedzie co zrobic z
    dowodem, auto ma geometrie troche w karo nienadaje sie do reparacji ale czesci
    sa jeszcze dobre

    swoja droga tyle aut rozbitych sie nie tak dawno dobrze sprzedawalo w polsce,
    gdzie te wszystkie dowody sa, wszak na zlomie grosze placa

    grzechu

  • 8. Data: 2007-12-16 20:46:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    William wrote:

    > Nie ponosisz odpowiedzialności za to co kupiec zrobi z twoim
    > samochodem..... Dowiedz się tylko czy oddasz auto na złom bez kwitka o
    > wyrejestrowaniu z WK bo IMHO nie.

    Nie wyrejestrujesz samochodu bez kwitka, że go zezłomowałeś.
    Gorzej, że nie zezłomujesz samochodu bez dowodu rejestracyjnego. W sumie
    ciężko zezłomować nie swój samochód jak się go już sprzedało.

    Problem zamienia się w co zrobić z nieswoim złomem samochodowym na swoim
    podwórku.

  • 9. Data: 2007-12-16 21:15:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.12.2007 KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> napisał/a:
    > chcial
    >
    > Jak zabierze wrak to tobie nikt nic nie zrobi. Tylko zadbaj o to, zeby
    > klient pokazał ci dowód ... bo jesli sie okaze, ze taki nie istnieje, to
    > moglbys jednak miec troche problemow.

    Jakich problemów? Kupujący nie ma uprawnień do legitymowania kogokolwiek.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2007-12-16 21:15:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.12.2007 grzechu <p...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > dowodem, auto ma geometrie troche w karo nienadaje sie do reparacji ale czesci

    No nie wolno Ci sprzedawać części z tego samochodu. Przecież ten samochód
    jest nabywcy!

    Zatem zadbaj o to, aby dał Ci na piśmie, żę samochód fizycznie odebrał i
    zadbał.