  • 1. Data: 2007-12-16 19:03:05
    Temat: sprzedac dowod rejestracyjny
    Od: " grzecho" <p...@g...pl>

    witam, rozbilem auto, dalem ogloszenie, zadzwonil do mnie klient ktory chcial
    kupic sam dowod rejestracyjny, korci mnie zeby go sprzedac bo wiecej sie zwroci

    co bedzie jak operacja transfuzji bedzie zle przeprowadzona?

    grzechu

  • 2. Data: 2007-12-16 19:27:13
    Temat: Re: sprzedac dowod rejestracyjny
    Od: " " <p...@g...pl>

    >a nie mozesz sprzedac z tym co zostalo ? W umowie masz auto i tyle a ze ktos
    >kupuje to dla dowodu rej. to jego problem

    a jak nowego wlasciciela papierow kiedys sprawdza pod lupa to napewno zabiora
    mu auto, ale do mnie nie przyjda prawda?

    grzechu

  • 3. Data: 2007-12-16 19:28:41
    Od: " " <p...@g...pl>

  • 4. Data: 2007-12-16 19:37:39
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    > a jak nowego wlasciciela papierow kiedys sprawdza pod lupa to napewno zabiora
    > mu auto, ale do mnie nie przyjda prawda?

    Ojciec koleżanki (był z niego niezły model: bardzo wesoły, ale i czasem
    nieodpowiedzialny facet) jak już był na tyle chory, ze nie mógl jeździć
    sprzedał.... prawo jazdy.

    Minęlo troche lat, on juz nie żyje, a tu w ewidencji ludnosci zapytanie o
    jego adres. Okazuje się, że.... spowodował wypadek. NIe wiem, co by było,
    gdyby żył.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2007-12-16 19:43:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 19:28:41 +0000 (UTC), napisał(a):
    > a jak nowego wlasciciela papierow kiedys sprawdza pod lupa to napewno zabiora
    > mu auto, ale do mnie nie przyjda prawda?

    Do Ciebie powinien przyjść złodziej, po Twoje auto.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2007-12-16 20:26:19

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Do Ciebie powinien przyjść złodziej, po Twoje auto.

    no no, kiedy ja nic zlego jeszcze nie zrobilem :)

    grzech

  • 7. Data: 2007-12-17 06:55:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 20:26:19 +0000 (UTC), napisał(a):
    > no no, kiedy ja nic zlego jeszcze nie zrobilem :)

    Ale zamierzasz :P a złodziej ma się zgłosić dopiero gdy sprzedasz ten dowód ;)