  • 1. Data: 2007-12-16 16:08:03
    Temat: studia podyplomowe zwrot opłat [pilne]
    Od: noelka <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanko
    Opis sytuacji:od listopada zaczełam studia podyplomowe z Logopedi.
    Wymagane dokumenty dostarczyłam w terminie. Badania foniatryczne były
    przeprowadzanae na uczelni (ok 150 zł)jednak mozna je bylo zrobic
    samemu (ok 60zł) i dostarczyc zaswiadczenie o zdolnosci wykonywania
    zawodu logopedy na uczelnie.

    Wszystkie papiery dostarczyłam pani Foniatra nie znalazla żadnych
    przeciwskazan. Zostałam przyjeta. Wpłaciłam 5000 zapłty za całe 2 lata
    studiów i.... wczoraj dowiedziałam sie ze wszystkie osoby ktore
    dostarczyłay badania nie od owej pani doktor ze studiów MUSZA isc
    jescze raz na badania do niej.(badania bezpłatne tym razem)
    I wszytskie osoby ktore poszły na te badania zosatły wyrzucone bo ze
    studiów p. doktor podwazyła kompetencje swojej kolezanki informujac
    nas ze mamy jakies dysfunkcje ?!
    Poszłam do sekretarki gdzie siedział szef i opowiedziałam systuacje
    okazało sie ze chcac aby uczelnia oddała mi kase usłyszłam odpowiedz
    ze sie zobaczy!!!!

    Pytanie: CZy jesli nie z mojej winy (bo uczelnia mnie przyjeła)
    zostałam brutalnie wyrzucona ze studiów moga mi nie oddac moich
    pieniedzy??? 4500 tys ( nie licze jednego miesiaca studiow i
    wpisowego) to kupa kasy i nie chciałabym im ich podarowac
    Co moge zrobic w tej sytuacji????

    Pomocy !!

    Anka

  • 2. Data: 2007-12-16 16:51:54
    Temat: Re: studia podyplomowe zwrot opłat [pilne]
    Od: Krokus <k...@o...pl>

> [...]
    > pieniedzy??? 4500 tys ( nie licze jednego miesiaca studiow i
    > wpisowego) to kupa kasy i nie chciałabym im ich podarowac

    musza oddac

    np AGH oddaje kase
    (i to nawet w przypadku gdy student rezygnuje bo mu sie "znudzilo" -
    oczywiscie odliczaja sobie za juz przeprowadzone zajecia co jest
    logiczne)

    --
    najwiekszy zbior dobrych dowcipow - polecam :)
    http://www.ocq.pl