  • 21. Data: 2002-08-26 08:55:04
    Temat: Re: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Gacek wrote:

    > Witam,
    > Lamie wlasnie reguly odpisywania i poprosze o spelnienie grozby - lub
    > informacje gdzie znajde FAQ grupy. Z gory dzieki.

    http://www.prawnik.net.pl/prawnik/pl_soc_prawo.htm

    to właściwie nie jest faq* jako taki,
    tylko jako trochę inny, ale i tak warto przeczytać :-)

    *(nazwa faq jest myląca)

    pozdrufka

  • 22. Data: 2002-08-26 09:55:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a to na pewno, bo o czym innym mogliby gadać

    A o wszystkim.To tacy sami ludzie jak my.Jakie społeczeństwo taka policja.No
    bo dlaczego niby mieliby być lepsi?

    Leszek

  • 23. Data: 2002-08-26 12:07:12
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A o wszystkim.To tacy sami ludzie jak my.Jakie społeczeństwo taka policja.No
    > bo dlaczego niby mieliby być lepsi?

    skoro sąd im wierzy na słowo bo noszą mundur
    powinni być lepsi

    macso

  • 24. Data: 2002-08-27 05:53:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > skoro sąd im wierzy na słowo bo noszą mundur
    > powinni być lepsi

    Nie dlatego sąd im wierzy że noszą mundur tylko dlatego że (przynajmniej dla
    sądu) nie są stroną w Twojej sprawie.Ty masz interes żeby kłamać(aby uniknąc
    odpowiedzialności za naruszenie prawa) a oni nie.I tak jest w całym
    cywilizowanym świecie a najbrutalniejsza policja jest we Francji.Tam za
    samo"pyskowanie" mogą Ci przylać.

    Leszek

  • 25. Data: 2002-08-27 17:06:15
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > odpowiedzialności za naruszenie prawa) a oni nie.I tak jest w całym
    > cywilizowanym świecie a najbrutalniejsza policja jest we Francji.Tam za

    jak nie są stroną w mojej sprawie ??
    przecież to oni złożyli wniosek o ukaranie.
    szukali jelenia w nocy żeby dostać w łapę
    a jak nie dostali to choć na złość żebym
    na drugi raz był bardziej ugodowy.
    Przecież mogli wymyślić jeszcze parę przewinień
    to co oni mówią jets nieweryfikowalne
    ( dokładnie tak jak moje stanowisko)
    a posłuch mają większy u sądu, automatycznie.

    macso
    --
    MACSO - MobileAssociatedCorpsSatisfactoryOverfed
    a tu groźna mina wielkiego Uowczego :))

  • 26. Data: 2002-08-27 18:39:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > jak nie są stroną w mojej sprawie ??
    > przecież to oni złożyli wniosek o ukaranie.

    Ano nie są bo tak stanowi prawo.A złożyli wniosek w imieniu społeczeństwa
    które zainteresowane jest w tępieniu złoczyńców.

    > szukali jelenia w nocy żeby dostać w łapę
    > a jak nie dostali to choć na złość żebym
    > na drugi raz był bardziej ugodowy.

    To jest Twoja,subiektywna opinia dla sądu bezwartościowa(niestety).

    > Przecież mogli wymyślić jeszcze parę przewinień

    Mogli.A więc ciesz się ze tego nie zrobili.

    > to co oni mówią jets nieweryfikowalne
    > ( dokładnie tak jak moje stanowisko)
    > a posłuch mają większy u sądu, automatycznie.

    Bo są funkcjonariuszami państwowymi przez Ciebie opłacanymi.I prawidłowo
    zareagowali (jak sam piszesz) na Twoje poważne wykroczenie(wyprzedzanie na
    przejściu-10 pkt.karnych).Wolałbyś aby nie reagowali?

    Leszek

  • 27. Data: 2002-09-01 20:25:21
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    > Bo są funkcjonariuszami państwowymi przez Ciebie opłacanymi.I prawidłowo
    > zareagowali (jak sam piszesz) na Twoje poważne wykroczenie(wyprzedzanie na
    > przejściu-10 pkt.karnych).Wolałbyś aby nie reagowali?

    jak cie tak czytam to mam wrażenie że gadam z takim palantem jak ten policmajster.
    czy nie rozumiesz człowieku, że ja ich nie wyprzedzałem na przejściu ??
    to ich wymysł, bo są bezkarni .
    A żal tylko że na takich palantów płacę.
    A jak mi 5 razy włamali się do samochodu, albo 2 razy ograbili mieszkanie
    to nikt sprawcy nie wykrył, bo z tego żadnje kasy nie ma.

    macso

  • 28. Data: 2002-09-02 17:42:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > jak cie tak czytam to mam wrażenie że gadam z takim palantem jak ten
    policmajster.
    > czy nie rozumiesz człowieku, że ja ich nie wyprzedzałem na przejściu
    ??

    Po tym poście to ja nie mam wrażenia ,ale mam pewność że masz sklerozę(i
    uzasadnione podejrzenie że jesteś palantem;)))
    Pisałeś że w nocy wyprzedzałeś radiowóz ponieważ jechali 20km/h.

    Leszek