  • 11. Data: 2002-08-23 23:57:33
    Temat: Re: sprawa za nieprzyjęcie mandatu
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ak6g93$663$1@news.gazeta.pl...

    > To zalezy, czy masz na prawde mocne dowody, bo w przecinym przypadku nie masz
    > szans, zwlaszcza ze w Sadzie Grockim o "domniemaniu niewinnosci" nikt nie
    > slyszal :]

    a co to wg ciebei mocne dowody. W końcu nikt tego nie widział, a sprawa wygląda tak
    słowo 2 funkcjonariuszy publicznych vs jeden kierowca

    > Nota bene, pierwsze pytanie w Sadzie Grodzkim nie brzmi: "czy przyznaje sie
    > pan/pani do winy?", lecz "ile pan/pani zarabia?".

    nie zarabiam nic

    > Nie, bo jak sedzia zobaczy, ze stac cie na adwokata, to dostaniesz wieksza
    > grzywne. Chyba, ze bedzie to adwokat z urzedu ;-)

    nie stać mnie na adwokata, ale to znajomy i zrobi to ew za friko.

    a tak BTW co się dzieje z punktami za wykroczenie ??
    no bo jeśli skażą to oznacza że że te palanty miały rację,
    czy może źle myślę ???

    macso

  • 12. Data: 2002-08-24 08:58:22
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    wykroczenia
    > mogę sobie wybrać jedno ( albo przejście , albo skrzyżowanie).
    > Nie miałęm zamiaru im nic płacić. Na temat łapówki ani z jednej ani a
    drugiej strony
    > nie padło ani jedno słowo.
    > Odmówiłęm przyjęcia mandatu, bo przecież wyraźnie naciągane to było.
    >
    > Sprawa została skierowana do sądu.
    >
    > Czy ktoś kiedyś słyszał żeby taką sprawę policjanci przegrali ??
    > Chodzi mi o to czy jest sens brać adwokata i walczyć, czy pość
    > samemu, wysłuchać, przyjąć kare i z głowy.

    Witam
    Przykro mi mówić Ci to, ale przegrasz na 99,9% (ta 0,1% to margines na cud).
    I to bez względu na to czy rzeczywiście popełniłeś wykroczenie czy nie, z
    adwokatem czy bez.
    Jeśli chcesz mieć pewność zainwestuj 50÷60 zł w poradę byle jakiego radcy
    prawnego (poszukaj przy klubach motorowych).
    Zapłacisz też koszty sądowe.
    Współczuję; miałem podobne doświadczenia.

    Pozdrawiam
    JarekT

    PS.
    Czy prowadzisz auto tak samo precyzyjnie i bezbłędnie jak piszesz? ;)

  • 13. Data: 2002-08-24 20:36:55
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    macso <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 3$663$...@n...gazeta.pl...

    > a co to wg ciebei mocne dowody.

    niepodwazalne Np. nagranie video inne dowody

    > nie zarabiam nic

    Tym lepiej dla ciebie.

    > a tak BTW co się dzieje z punktami za wykroczenie ??

    Punkty oczywiscie tez ci zostana doliczone (zgodnie z obowiazujacym
    taryfikatorem)

    Radze nie kombinowac, bo to spowoduje tylko zasadzenie wiekszej grzywny. Taka
    jest pragmatyka.

  • 14. Data: 2002-08-25 09:21:37
    Od: "666" <p...@p...com>

    Bez przesady, miałem sprawe przed kolegium ja kontra 2 gliniarzy z drogówki i wcale
    nie przegrałem.
    Trzeba się doskonale przygotować, z cytowaniem artykułów kodeksu drogowego.
    Oni prawnie są cieniasy, kierowcy w 99% przegrywają bo wcale się nie stawiają przed
    obliczem (co samo w sobie łącznie z nieodbieraniem wezwań też jest niezłą taktyką
    przy tej niewydolności).
    JaC

  • 15. Data: 2002-08-25 09:59:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "666" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    Bez przesady, miałem sprawe przed kolegium ja kontra 2 gliniarzy z drogówki
    i wcale nie przegrałem.

    Bez przesady! Odpisywanie pod cytatem nie jest takie trudne;)

    Leszek

  • 16. Data: 2002-08-25 10:06:14
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

[...]

    tak, tylko że teraz nie ma kolegium a jest sąd z prokuratorem
    ( bo to sprawa karna). kombinować nie mam zamiaru, tylko mnie
    wkurza, że zdanie tych palantów przeważy, bo ich jest dwóch
    no i są funkcjonariuszanmi ( osobami zaufania publicznego).
    Zarzucając im kłamstwo w zasadzie zniesławiam :((

    macso

  • 17. Data: 2002-08-25 15:10:41
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    macso <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > tak, tylko że teraz nie ma kolegium a jest sąd z prokuratorem
    > ( bo to sprawa karna).

    W Sadzie Grockim nie ma prokuratora. Oskarzycielem jest zwykle policjant,
    ktory skierowal sprawe do Sadu.

  • 18. Data: 2002-08-25 17:40:05
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    > W Sadzie Grockim nie ma prokuratora. Oskarzycielem jest zwykle policjant,
    > ktory skierowal sprawe do Sadu.

    chociaż tyle :))

    macso
    --
    MACSO - MobileAssociatedCorpsSatisfactoryOverfed
    a tu groźna mina wielkiego Uowczego :))

  • 19. Data: 2002-08-26 06:07:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wkurza, że zdanie tych palantów

    Dla nich to właśnie Ty jesteś palantem(lub jeleniem).Bez obrazy ale tak
    właśnie jest. Na zakończenie służby opowiadają sobie o tym.

    Leszek

  • 20. Data: 2002-08-26 08:43:09
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dla nich to właśnie Ty jesteś palantem(lub jeleniem).Bez obrazy ale tak
    > właśnie jest. Na zakończenie służby opowiadają sobie o tym.

    a to na pewno, bo o czym innym mogliby gadać
    ile się udało jeleni złapać i naciągnąć
    i to jest właśnie wkurzające

    macso