  • 1. Data: 2005-06-03 08:46:53
    Temat: sprawa sądowa przeciwko PEC
    Od: "max k." <c...@g...pl>

    witam,

    Sprawa którą opisze dotyczy całego osiedla nowo wybudowanego ale przykład
    który przytoczę bazuje na jednym z przypadków.
    Mieszkańcy osiedla którego jednym inwestorów było miasto mieli w zapewnieniu
    posiadać indywidualne umowy z spółkami dostarczającymi media czyli PECem PWik
    oraz energetyką. O ile z energetyką i PWiK sprawa została załatwiona o tyle z
    PECem zaczęły się dziać różne dziwne rzeczy. Mianowicie umowa została
    podpisana pomiędzy PEC a Inwestorem zaś mieszkańcy otrzymali do podpisania
    regulaminy.

    Wnosiliśmy o kilka rzeczy:

    1. faktury dostarczane do mieszkańców przez PEC były kompletnie nieczytelne
    dla normalnego człowieka )

    2. Nie podpisano wbrew zapewnieniom prezydenta miasta umów bezposrednio z
    mieszkancami - PEC zaslania sie tym iz dostarczyl regulaminy ktore
    podpisalismy

    4. moce cieplne nie zostały skonsultowane z mieszkancami przez co ponosilismy
    gigantyczne koszty tzw. zamowionej mocy cieplnej...

    3. rzecz najwazniejsza : Płacimy wg odczytów z liczników cieplej wody co nie
    do konca jest rzeczywistym odzwierciedleniem zuzytego ciepla, otoz w wyniku
    błędow popelnienych przez PEC ( zdemontowali cyrkulacje ) po odkreceniu kurka
    cieplej wody musze wypuscic kilka litrow zimnej by doczekac sie oczekiwanej
    ciepłej wody...i to wszsytko bije w licznik cieplej wody ktorej w
    rzeczywistosci nie zuzylem ! Umowa nic o tym nie mowi regulamin rowniez...

    i co dalej...otoz wszystkie te kwestie zgłaszalismy wielokrotnie w PECu ale
    spotkalismy sie z arogancka odmowa i potraktowaniem ( czegosz sie spoziewac
    po spolkach miejskich gdzie zasiadaja wszyscy z nadan politycznych ...)
    Do tego dochodzi kwestia taka iz PEC odlaczyl mnie niby za to ze zalegalem za
    oplaty, wtedy wkurzylem sie i powiedzialem ze dopoki nie zrobia porzadku w
    tym wszystkim i nie doprowadza do normalnych czystych zasad rozliczania to
    złotówki odemnie nie dostana.

    PEC oddał sprawe do sądu dostałem nakaz zaplaty z smieszna opinia "biegłego".
    Nie bede z ta opinia polemizował. Mam pytanie co należy zrobic w sytuacji
    kiedy wiem ze jawnie jestesmy okradani i oszukiwani a sad po prostu
    stwierdzil fakt zadluzenia na podstawie faktur vat wystawionych, wezwan do
    zaplaty nie wiedzac jakie jest drugie dno tej sprawy, nie wiedzac ze kwoty z
    FV NIE sa odzwierciedleniem faktycznego zuzycia ciepla, że usługa którą
    przedsawia PEc na FV nie odzwierciedla rzeczywistosci i jest zaklamana...

    Jakie jest rozwiazanie tej sprawy ? przysluguje mi odwolanie ale jak do tego
    podejsc czego sie trzymac ? Czy my mali jestesmy z gory skazani na przegrana
    tylko dlatego ze duzi maja układy władze i pieniadze ?

    czekam na wskazówki...

    pozdrawiam
    oszukany lokator

  • 2. Data: 2005-06-03 18:24:59
    Temat: Re: sprawa sądowa przeciwko PEC
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    max k. wrote:
    > witam,

    > czekam na wskazówki...

    Wnieś sprzeciw od nakazu zapłaty. Pouczenie powinieneś dostać razem z
    nakazem.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek