  • 1. Data: 2005-06-03 07:04:36
    Temat: przewidywany wskaźnik inflacji
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

    Czy moglby mi ktos pomoc znalezc jaki jest przewidywany wskaznik inflacji na
    2005 rok???
    Podobno jest to w ostatnim dzienniku ustaw z 2004 roku ale nie mam wprawy w
    szukaniu i nie moge znalezc:-(((

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2005-06-03 08:12:41
    Temat: Re: przewidywany wskaźnik inflacji
    Od: "Groggy" <g...@p...oniet.pl>

    Witam
    Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
    napisał w wiadomości news:d7ovne$3kf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > 2005 rok???
    > Podobno jest to w ostatnim dzienniku ustaw z 2004 roku ale nie mam wprawy

    W ustawie budżetowej.
    --
    GG

  • 3. Data: 2005-06-03 18:59:01
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

    Użytkownik "Groggy" <g...@p...oniet.pl> napisał w wiadomości

    > W ustawie budżetowej.

    A tego gdzie szukac? I jak wsrod tak duzej ilosci danych znalezc ten
    wskaznik?

  • 4. Data: 2005-06-04 04:45:55
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kropelka" napisał w wiadomości:

    > A tego gdzie szukac? I jak wsrod tak duzej ilosci danych znalezc ten
    > wskaznik?

    W art. 26 i art. 27 Ustawy Budzetowej na rok 2005 z dnia 22 grudnia
    2004 r. (Dz.U. z 2004 r., Nr 278, poz. 2755).
    Tak na marginesie, to ustawa wcale nie jest duza, zawiera tylko cos
    okolo 50 art. "reszte" objetosci stanowia zalaczniki do ustawy.

    [...]
    Art. 26. Prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług
    konsumpcyjnych ogółem wynosi 103,0 %.

    Art. 27. Prognozowany na 2005 r. średnioroczny wskaźnik cen towarów i
    usług konsumpcyjnych dla gospodarstw domowych emerytów i rencistów
    wynosi 103,2 %.
    [...]

    --
    Z powazaniem