  • 1. Data: 2005-06-03 08:34:36
    Temat: czlonkostwo a przydzial mieszkania
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>

    Witam!

    Jakis czas temu kupilem mieszkanie (spol-wlas.) i teraz wybieram sie do
    spoldzielni zeby zlozyc wniosek o czlonkostwo. Moje pytanie: czy
    czlonkostwo i przydzial mieszkania to jest to samo (wspolna procedura i
    ten sam papierek)???

    Marcin

  • 2. Data: 2005-06-03 09:00:57
    Temat: Re: czlonkostwo a przydzial mieszkania
    Od: MK <v...@w...pl>

    newman napisał(a):
    > Witam!
    > przydzial mieszkania

    a taki termin w ogole jeszcze funkcjonuje ? moim zdaniem nie.
    jako ze mamy gospodarke rynkowa :) mieszkanie zakupiles, a nie uzyskales
    przydzial
    czlonkowstwo w spoldzielnii to zupelnie inna sprawa i o takowe mozesz
    sie starac
    moim zdaniem warto, poniewaz dzieki temu:
    - bedziesz mogl korzystac np. z wplywow z lokali uzytkowych (jezeli
    Twoja spoldzielnia takowe posiada), co powinno zminiejszac ponoszone
    przez Ciebie koszty z tytulu remontow
    - oraz uzyskasz wplyw na dzialalnosc spoldzielni uzyskujac glos w
    statutowych organow spoldzielni

    mk

  • 3. Data: 2005-06-03 09:26:02
    Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>

    MK wrote:
    > a taki termin w ogole jeszcze funkcjonuje ? moim zdaniem nie.

    ten termin wzialem ze starych dokumentow poprzedniego wlasciciela (10
    lat do tylu), wiec moze juz czegos takiego nie ma! A czlonkiem spol. jak
    najbardziej chce sie stac, oplata 120pln to nie jest jakis ogromny koszt :)

    Marcin

  • 4. Data: 2005-06-03 09:46:02
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    newman wrote:
    > czy
    > czlonkostwo i przydzial mieszkania to jest to samo (wspolna procedura i
    > ten sam papierek)???

    Mieszkanie już masz, więc nie dostaniesz przydziału.
    Piotr