  • 1. Data: 2005-06-03 08:56:45
    Temat: Chca mnie oskubac?
    Od: "Lift" <s...@c...here.to.me>

    Witam.

    Studiowalem na politechnice, jednak niestety, nie zaliczylem wszystkich
    wymaganych przedmiotow. Napisalem do dziekana prosbe o powtarzanie roku, co
    mialo skutkowac tym, ze mialbym zaliczyc tylko drugi semestr (pierwszy byl w
    calosci zaliczony). Zgoda zostala wyrazona, jednak pogorszyla mi sie
    sytuacja finansowa, wobec czego nie bylem w stanie zaplacic za szkole
    (2x1800zl). Postanowilem nie placic i zapisac sie do innej szkoly,
    prywatnej, ktora byla o wiele tansza. Szkola nie wyslala mi wczesniej
    informacji, ze mnie skreslili, a teraz dostalem informacje, iz mam zaplacic
    cala ta kwote plus odsetki. Czy oni maja prawo chciec odemnie takiej kwoty,
    skoro nie uczeszczalem do tej szkoly?

    --
    Lift

  • 2. Data: 2005-06-03 09:16:21
    Temat: Re: Chca mnie oskubac?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lift" <s...@c...here.to.me> napisał w wiadomości

    > Czy oni maja prawo chciec odemnie takiej kwoty,
    > skoro nie uczeszczalem do tej szkoly?

    Ale oni organizowali zajęcia dla Ciebie.