    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa o zniszczenie mienia a brach na to rachunkow!
    Date: Mon, 23 Feb 2004 18:40:22 +0100

    Witam!. w 2000 zbudowalismy z kolegami siec ko0mputerowa wewenatrz bloku. w
    2003 roku pewna osoba pociela te siec . I teraz chodzi oto w 2003 r.
    zglosilem ten fakt na policje sprawa ciagnie sie do dzisiaj (sprawcy sa
    zniani - konkurencja) i dzisija padlo pytanie czy mam na te zeczy rachunki
    jakies... niestety przewrocilem dom dogory nogami i nie moge znalesc (to
    byly paragony na bardzo waskim papierze). I co teraz bylem juz w sklepie
    gdzie to kupowalem i zebym znal chociaz numer paragonu to moga mi oddtworzyc
    lub chociaz date zakupu. Ja jednak nie moge sobie przypomniec kiedy
    dokladnie to bylo (dokladnosc powiedzmy miesiac do przody miesiac do tylu).
    Czy te sprawe umoza? Mam swiadkow calego zajscia. (pociecia kabli i
    wyrzucenia rurek na smietnik) i niestety mam. Ja jestem jako poszkodowany.
    Niestety mam wrazenie ze jak dojdzie do rozprawy to przegram bo nie mam
    tych rachunkow. Gosc przyznaje sie ze tylko zniszczyl niewielka czesc
    sieci...
    Co moge zrobic?

    Pozdrawiam
    Karol