  • Data: 2004-02-26 19:23:43
    Temat: Re: sprawa o zniszczenie mienia a brach na to rachunkow!
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol K. wrote:

    > Ze jakim powodztwem? ja jestem informatykiem a nie prawnikiem :-))

    hłehłe - a ja lekarzem ;-)
    Dlatego pytam - w postępowaniu karnym go ukarzą za zniszczenie mienia -
    grzywną (ale to dla skarbu państwa), ograniczeniem wolności itp. Czy w
    postępowaniu karnym sąd automatycznie nakazuje naprawić szkodę? Bo
    jesli nie, to należałoby wystapić z powództwem adhezyjnym. Czyli taki
    cywilny pozew przy okazji sprawy karnej. O naprawienie szkody. Nie
    musisz bujać się i pozywac gościa do sadu cywilnego.

    > To byla tylko siec LAN bez netu :) moze doliczyc przestuj ze ludzie
    > nie mogli grac? :) internet dopiero mialbyc podlaczony pare tygodni
    > pozniej :)

    No wiesz... zawsze można oswiadczyć, że to była np. renderfarma ;-) i
    przez to nie mogliście skończyć jakiegos projektu ;-)

    Pozdro
    Massai