  • 1. Data: 2003-04-23 07:25:41
    Temat: spór (?) z syndykiem
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    W skrócie przedstawię mój problem:

    do 25.I pracowałem w firmie X, w dniu 27.I sąd wydał postanowienie o
    upadłości i do firmy wszedł syndyk (ja nie byłem już pracownikiem) -
    spotkałem się z syndykiem w sprawie moich zaległych wynagrodzeń a on
    poprosił mnie o pomoc w wycenie i inwentaryzacji majątku firmy (2 dni
    pracy), zgodziłem się, umówiliśmy się co do wynagrodzenia, tylko nic na
    papierze (wiem że to potężny błąd, ale zaufałem mu jako przedstawicielowi
    Sądu :)) i do teraz nie mogę uzyskać od niego należnych mi pieniędzy za te
    dwa dni pracy dla niego (kwota nie jest duża ale zawsze), jak w sposób
    oficjalny zabrać się do tej sprawy ?? (na razie rozmawiam z nim
    telefonicznie i ogólnie mnie 'spławia' i już trochę mnie to znudziło) czy
    mogę złożyć na niego jakąś skargę czy coś takiego??

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Nuori76