  • 1. Data: 2003-04-22 23:57:27
    Temat: Perturbacje telekomunikacyjne
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Z przyczyn jak łatwo się domyślic ekonomicznych mam zaległości w abonamencie
    telefonicznym około 1000 zł.Od dwóch miesięcy telefon nie działa już w obie
    strony,czyli ani do mnie nie można się dodzwonić ani ja nie mogę wykonać
    połączenia.
    Jednak za te dwa miesiące przysłano mi do zapłacenia abonament jak gdyby nic
    się nie działo.

    Pytanie:Czy operator ma do tego prawo skoro grozi mi rozwiązanie umowy a od
    dwóch miesięcy umowa nie jest wykonywana także ze strony operatora (brak
    możliwości jakichkolwiek połączeń przychodzących i wychodzących).

    Bardzo proszę o poradę kogoś kto już miał tego rodzaju problem co robić bo
    jak ciągle będą mi naliczać abonament to po pierwsze jeszcze długo będzie
    trwało zakończenie problemu a po drugie już bym nawet nie protestował,gdyby
    działały chociaż połączenia przychodzące!.

    Abonament naliczono mi na pewno za miesiące,w których już nie działają ani
    przychodzące ani wychodzące połączenia co dokładnie sprawdziłem!
    --
    Stanisław

  • 2. Data: 2003-04-23 00:11:19
    Temat: Re: Perturbacje telekomunikacyjne
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "sg" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączenia.
    > Jednak za te dwa miesiące przysłano mi do zapłacenia abonament jak gdyby
    dołożę się z pytaniem: coś słyszałem, że nie można wystawić faktury VAT
    jeżeli usługa nie zostałą zrealizowana lub gdy zaliczka w wys przynajmniej
    50% nie została zapłacone?

    bo to pod to podchodzi, mi tez TPSA wystawiała przez 3 miesiaca fakture VAT
    za abonamenty któe nie były uruchomione.

    Pozdr

    Icek

    PS Czy można nie zgodzić się na upoważnienie do wystawiania faktur VAT za
    usługi telekomunikacyjne bez podpisu odbiorcy?

  • 3. Data: 2003-04-23 06:29:35
    Od: w...@p...onet.pl

    > Abonament naliczono mi na pewno za miesiące,w których już nie działają ani
    > przychodzące ani wychodzące połączenia co dokładnie sprawdziłem!

    imho, jesli nie rozwiazales umowy z operatorem, to nie widze powodu, dla
    ktorego mialbys nie placic abonamentu
    poza tym, zdaje sie, ze - rowniez na podstawie zawartej z operatorem umowy -
    numer caly czas jest "przypisany" do ciebie, a jedynie wszelkie uslugi na tym
    numerze sa zablokowane w wyniku zaleglosci finansowych

    jesli sie myle - prosze wyprowadzic mnie z bledu ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 4. Data: 2003-04-23 08:56:46
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Chyba trzeba będzie dobrze rozeznać co oznacza abonament.Ja rozumiem przez
    to świadczenie przynajmniej części usług ze strony operatora .Płacenie za
    coś za co nie mogę w jakikolwiek sposób korzystać nie przekonuje mnie.Tym
    bardziej,że dostałem pismo iz zostanie rozwiązana umowa.Chyba udam się
    gdzieś do radcy prawnego.

  • 5. Data: 2003-04-23 11:08:23
    Od: "Enope" <e...@g...pl>

    Abonament utrzymuje tylko twoj nr. Powinienes moc zadzwonic na tel alarmowe
    i niesetsty abonament musisz placic, mozesz rozwiazac umowe i chyba jest
    jakas forma zawieszenia.

  • 6. Data: 2003-04-23 13:33:14
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    sg wrote:
> [...]
    > przekonuje mnie.Tym bardziej,że dostałem pismo iz zostanie rozwiązana
    > umowa.Chyba udam się gdzieś do radcy prawnego.

    Abonamet jest to gotowość operatora do świadczenia usług w tym przypadku
    telekomunikacyjnych, skoro nie rozwiązałes umowy to słusznie wystawia
    operator fakturę za abonament.

    Pozdrawiam
    Galis

  • 7. Data: 2003-04-23 19:51:31
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Niechętnie ale muszę chyba się z tym zgodzić.Dziękuję wszystkim za
    informacje.