  • 11. Data: 2009-12-10 23:14:21
    Temat: Re: spoldzielnia wybiera notariusza ?
    Od: "murtaugh" <m...@p...pl>

    >Pisemnie za potwierdzeniem odbioru wzywasz Spółdzielnię do stawiennictwa w
    >kancelarii... dnia... godz... termin
    >rezerwowy kancelaria... dnia ... godzina...

    to jest dobry pomysl ... kto ma przyniesc notariuszowi tresc do aktu ... oni
    czy ja a moze notariusz wie sam z siebie co ma byc w akcie ?

    >Inna sprawa co Prezesi z tym zrobią.

    jak mnie zignoruja to co z Tym moge zrobic ?

  • 12. Data: 2009-12-11 09:28:44
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    tsubomi pisze:
> [...]
    > koncem roku jest tylko pare dni roboczych. Sprytnie to zorganizowali, bo
    > uchwala TK, ktora zakwestionowala ustawe utrzymuje w mocy ten konkretny
    > przepis do konca tego roku.
    >
    > Pytanie jest proste. Czy moge wybrac innego notariusza poza tymi dwoma i w
    > jakiej formie wyegzekowac na spoldzielni, zeby podpisala akt notarialny u
    > mojego notariusza przed koncem tego roku ? kto w takim przypadku powinien
    > sporzadzic umowe ? czy moge wniesc do takiej umowy zastrzezenia (np. gdyby
    > pojawialy sie w niej jakies dodatkowe warunki na rzecz spoldzielni).

    Nikt Ci zlosliowsci nie robi. Wiekszosc notariuszy przezywa teraz
    prawdziwe oblezenie.
    Moze byc ciezko kogokolwiek znalezc.
    Pytanie jest tylko jedno, czy faktycznie trzeba bylo tak dlugo czekac,
    zeby sie umowic?