  • 1. Data: 2009-12-10 20:19:53
    Temat: Zleceniodawca wie, ze Zleceniobiorca nie spelnia wymagan jednego z punktow umowy. - czy taki punkt jest wazny?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Zleceniodawca wie, ze Zleceniobiorca nie spelnia wymagan jednego z
    punktow umowy. Mimo to podpisuja umowe (Zleceniobiorca tego nie ukrywal).

    Czy w takim przypadku Zleceniodawca po pewnym czasie moze rozwiazac
    umowe z powodu niespelniania wymagan przez Zleceniobiorce?

  • 2. Data: 2009-12-10 23:33:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Dec 2009, fReLuZ wrote:

> [...]
    >

    > Czy w takim przypadku Zleceniodawca po pewnym czasie moze rozwiazac umowe
    > z powodu niespelniania wymagan przez Zleceniobiorce?

    Co ma znaczyć "rozwiązać"?
    I po co jakieś warunki?
    Przecież *wypowiedzieć* umowę zlecenia można, jak chce Kodeks Cywilny:
    "w każdym czasie". I tego nie da się "zablokować" w umowie.
    W czym widzisz więc problem - że powołanie się na jakieś ukryte
    podteksty będzie "ładniej" wyglądało, niż "wypowiadam bo tak, bo tak
    mi się widzi, na podstawie art.746 KC"?
    BTW:
    _117.html

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-12-11 05:06:38
    Od: stern <s...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > W czym widzisz więc problem - że powołanie się na jakieś ukryte
    > podteksty będzie "ładniej" wyglądało, niż "wypowiadam bo tak, bo tak
    > mi się widzi, na podstawie art.746 KC"?

    Może dlatego, że "bo tak mi się widzi" można zapłacić odszkodowanie ;)

    pzdr.

    s.

  • 4. Data: 2009-12-11 08:18:45
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Zleceniodawca wie, ze Zleceniobiorca nie spelnia wymagan jednego z punktow
    > umowy. Mimo to podpisuja umowe (Zleceniobiorca tego nie ukrywal).

    Zleceniobiorca też wie, że nie spełnia warunku, a podpisuje tę umowę... więc
    o co tu chodzi?

  • 5. Data: 2009-12-11 10:13:47
    Od: stern <s...@n...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Zleceniobiorca też wie, że nie spełnia warunku, a podpisuje tę umowę...
    > więc o co tu chodzi?

    Lody kręcą panie :D