  • 1. Data: 2002-05-16 12:31:00
    Temat: spis a zamieszkanie
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl>

    Zgłupiałem.
    Jestem zameldowany na stałe w jednym miejscu, tymczasowo w innym, a mieszkam
    gdzie indziej (budynek nieodebnrany). Gdzie mam sie poddać spisowi??
    CEzar

  • 2. Data: 2002-05-16 13:32:36
    Temat: Re: spis a zamieszkanie
    Od: b...@g...pl (Balbina)

    w miejscu, gdzie aktualnie przebywasz, w miejscu zameldowania spisza Cie z
    dokumentow dostarczonych przez Wydzial Ewidencji Ludnosci

  • 3. Data: 2002-05-16 13:38:24
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Zgłupiałem.
    > Jestem zameldowany na stałe w jednym miejscu, tymczasowo w innym, a mieszkam
    > gdzie indziej (budynek nieodebnrany). Gdzie mam sie poddać spisowi??
    > CEzar

    Rachmistrz powinien Cię spisać w Twoim obecnym miejscu pobytu (nawet jeśli
    budynek nie jest odebrany), oprócz tego jeśli bedziesz spełniał pewne dodatkowe
    warunki (chodzi tu min. od którego roku i ile miesięcy zamieszkujesz w obecnym
    miejscu, ) rachmistrz spisze z Tobą ankietę migracyjną

  • 4. Data: 2002-05-17 06:23:36
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl>

    Dzięki
    CEzar