  • 1. Data: 2002-05-16 10:53:01
    Temat: zgloszenie oprzestepstwie
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

    Na jednej ze stron erotycznych ktos bezprawnie podal telefon mojej
    dziewczyny z dopiskiem "jestem zadna seksu".
    Chcialbym to zglosic policji. Nie wiem jednak do kogo sie udac. Czy isc na
    zwykla komende i zlozyc doniesienie o przestepstwie /

  • 2. Data: 2002-05-16 18:58:32
    Temat: Re: zgloszenie oprzestepstwie
    Od: "mops" <m...@p...of.pl>

    A co ci to da? Stracisz czas i dostaniesz za pare tygodni polecony
    "umorzono z powodu... blebleble"

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.

  • 3. Data: 2002-05-17 07:35:49
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Proponuje raczej sprawdzić kto utrzymuje stronę, domenę i poinformować
    pisemnie, że w wypadku nie usunięcia tych danych (telefonu) skierujesz
    sprawę do sądu z powództwa cywilnego. Powinni zareagować pozytywnie.

  • 4. Data: 2002-05-17 15:55:11
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

    > A co ci to da? Stracisz czas i dostaniesz za pare tygodni polecony
    > "umorzono z powodu... blebleble"

    A jesli ja wiem kto to jest ?

  • 5. Data: 2002-05-17 15:59:15
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

> [...]
    > Chcialbym to zglosic policji. Nie wiem jednak do kogo sie udac. Czy isc na
    > zwykla komende i zlozyc doniesienie o przestepstwie /

    Czy jesli komus idowodnie taka praktyke moge za to dostac jakies
    odszkodowanie ?

  • 6. Data: 2002-05-18 06:03:30
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl> napisał w wiadomości

    > A jesli ja wiem kto to jest ?

    A jeśli dziewczyna naprawdę jest żądna seksu:)))))Bierz się chłopie do
    roboty.Nie trać czasu;))

    Leszek

  • 7. Data: 2002-05-18 06:04:30
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Czy isc na

    > Czy jesli komus idowodnie taka praktyke moge za to dostac jakies
    > odszkodowanie ?

    Ty? Jeśli za dziewczynę wezmiesz pieniądze to zostaniesz alfonsem!

    Leszek