  • 1. Data: 2002-05-16 09:05:35
    Temat: Zwrot podatku z Holandi
    Od: "Jacek" <b...@i...pl>

    Witam wszystkich i proszę o pomoc.
    Moja znajoma pracowała w czasie ostatnich wakacji w Holandii. Jest
    uczennicą, jeszcze nigdy się nie rozliczała z fiskusem. Chciała by jednak
    otrzymać zwrot podatku z Holandii. W związku z tym chciałem się dowiedzieć
    jak wygląda cała procedura ściągnięcia tych pieniędzy. Czy trzeba się
    rozliczać z polskim Urzędem Skarbowym (słyszałem, że są oni powiązani
    jakimiś umowami mędzynarodowymi), czy to się załatwia z urzędem skarbowym w
    Holandii ???
    Proszę o wskazówki.

    Pozdrawiam
    Jacek.

  • 2. Data: 2002-05-18 06:09:08
    Temat: Re: Zwrot podatku z Holandi
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    powiązani
    > jakimiś umowami mędzynarodowymi), czy to się załatwia z urzędem

    Zmień nick.Działa odstraszająco.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-05-21 11:40:45
    Od: "HQ" <b...@i...pl>

    > Zmień nick.Działa odstraszająco.
    >

    > Leszek

    nie bardzo rozumiem........ dlaczego odstraszająco ?