  • 1. Data: 2003-04-18 07:10:07
    Temat: spadek i podatek-mieszkanie
    Od: a...@p...onet.pl

    Mieszkam z rodzicami(meldunek stały),nie mam rodzenstwa.Rodzice wykupili
    mieszkanie na wlasnosc.Co zrobic przy w przyszlosci uniknac placenia sporego
    podatku od spadku-uczynic mnie teraz wlascicielem?
    Jakie to sa rzedy wielkosci(procentowo)-gdyby przyszlo zaplacic potem podatek
    badz teraz koszty nowegov zapisu w akcie wlasnosci?
    A moze jeszcze inaczej?

  • 2. Data: 2003-04-18 16:51:32
    Temat: Re: spadek i podatek-mieszkanie
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

> [...]
    podatek
    > badz teraz koszty nowegov zapisu w akcie wlasnosci?

    ustawa o podatku od spadków i darowizn dokładnie
    odpowiada na twoje pytania.
    pzdr
    JarekM

  • 3. Data: 2003-04-18 19:10:21
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > ustawa o podatku od spadków i darowizn dokładnie
    > odpowiada na twoje pytania.

    dokładnie tak, ileż można odpowiadać na to samo pytanie...

  • 4. Data: 2003-04-24 07:03:31
    Od: a...@p...onet.pl

    ustawa o podatku od spadków i darowizn dokładnie
    odpowiada na twoje pytania.

    dokładnie tak, ileż można odpowiadać na to samo pytanie...

    -Przejrzalem nieco w archiwum i faktycznie nieco tego jest ale w sumie w nieco
    innych aspektach wystepuja tam rozne watki.........
    Niewnikajac w szczegoly finansowe(konkrety) wynikajace z ustawy interesuje mnie
    jak byscie po prostu postapili-placic w przyszlosci podatek od spadku czy
    wczesniej kombinowac cos z aktem wlasnosci-biorac pod uwage jeszcze to ze
    oprocz mieszkania spadkowego ma sie juz wlasne oraz sytuacje gdy to w spadku
    jest jedyne....
    Dzieki