  • 1. Data: 2003-04-17 20:13:12
    Temat: Clarion - piramida?
    Od: "mokrymir" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałbym zapytać grupowiczów , czy ktoś z was słyszał o firmie "Clarion" SA
    ?
    To jest węgierska firma , która udziela kredytów . Warunkiem jest
    wciągnięcie
    jak największej liczby osób . Wtedy kredyt jest tańszy . Namawiają do
    tego znajomych . Oni widzą tylko łatwą kasę . Ale jak mi oględnie
    powiedzieli
    o co w tym chodzi , to ja widzę najzwyklejszą piramidę finansową . W Goglach
    jest wszystko pięknie i ładnie . Ale jednym z warunków przyjścia na
    spotkanie
    jest to że trzeba być wprowadzonym i to dla wprowadzającego są punkty
    które sprawiają że ci wprowadzeni pracują na wprowadzającego i .........
    Może ktoś się zetknął z tą firmą . Mir.