    From: "K." <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadek
    Date: Tue, 19 Feb 2002 17:34:55 +0100

    Mieszkanie należące do babci ma w przyszłości być moje.Babcia proponuje
    jakieś formalne rozwiązania.Co jest mniej kosztowne? Przepisanie mieszkania
    na mnie jeszcze za jej życia czy spisanie testamentu? Jaki podatek
    musiałabym zapłacić w obu przypadkach? Mieszkanie ma wartość ok.90 tys.

    Do dziś babcia jest właścicielką mieszkania,a ja z nią mieszkam i jestem
    zmaledowana.Liczę się z tym,że taka operacja będzie oznaczać koszty,ale
    jakie i co lepsze?
    Dzięki za poradę
    Kasia