eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawospa baltica Szczecin › spa baltica Szczecin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "DS" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spa baltica Szczecin
    Date: Mon, 15 Dec 2008 22:20:19 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <gi6l73$jj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1229379619 627 172.20.26.240 (15 Dec 2008 22:20:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Dec 2008 22:20:19 +0000 (UTC)
    X-User: old_pj
    X-Forwarded-For: 89.229.71.110
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:567732
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    kupiłem małżonce bon podarunkowy (imienny)o wartości 300 pln do spa baltica,
    zapłaciłem karta, żadnego pokwitowania nie dostałem, małżonka umówiła się na
    wizytę ale miała pecha i kupon zgubiła, dziewczę na recepcji wymaga kuponu,
    ta sama śpiewka u kierowniczki recepcji

    ps bon zarejestrowany jest w systemie (imiennie) wiec szansa ponownego
    wykorzystania zerowa

    ps regulamin w języku polskim stanowi ze spa nie odpowiada za bony
    zagubione/utracone, po niemiecku/angielsku nie ma nic

    pytanie: da rade coś z tym zrobić czy jutro lecieć po nowy ?



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1