  • 1. Data: 2019-07-17 07:15:54
    Temat: skuteczne doręczenie przesyłki.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Planuje urlop na trzy tygodnie. Czekam na uzasadnienie wyroku w celu
    (być może apelacji). Jakieś pomysły albo sztuczki jak w tym czasie
    uniemożliwić skuteczne doręczenie, żeby mi terminy nie uciekły a żebym
    nie musiał pisać apelacji na tablecie przy ognisku?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-07-17 08:08:51
    Temat: Re: skuteczne doręczenie przesyłki.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisz pismo do sądu wskazujące Twój inny adres do doręczeń.
    Jeśli nawet sąd wyśle do Ciebie pismo na Twój stary adres po dacie (np. stempla
    pocztowego, na wszelki wypadek list polecony)
    złożenia Twojego pisma informującego o Twoim nowym adresie, miałbyś podstawę do
    uznania doręczenia pod stary adres za nieskuteczne.

    -----

  • 3. Data: 2019-07-17 09:36:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-17 o 07:15, Shrek pisze:
> [...]
    > uniemożliwić skuteczne doręczenie, żeby mi terminy nie uciekły a żebym
    > nie musiał pisać apelacji na tablecie przy ognisku?

    Dyskutowaliśmy w innym wątku o dostępie do akt sprawy przez internet.
    Załóż sobie konto i wówczas zobaczysz, kiedy dokładnie list z
    uzasadnieniem będzie wydany. Czasami nawet przeczytasz uzasadnienie
    przed jego wysłaniem, ale nie wszędzie wklejają treść w system. Tak czy
    siak będziesz miał o wiele szerszą informację co w sprawie piszczy i
    odpowiednio rozplanować działania (choćby to, aby uprzedzić domowników,
    aby listu nie odbierali, tylko aby się awizował 2 tygodnie na poczcie).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2019-07-17 10:14:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tym że jak pisałem, nie do końca można na tym polegać, że jakaś czynność na pewno
    się pojawi w portalu.
    Do tego dokumenty w portalu pojawiają się z różnym opóźnieniem.
    Ale oczywiście portal jako taki ułatwia działanie stronom.

    -----

  • 5. Data: 2019-07-17 10:18:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Apelację możesz napisać jednym zdaniem "wnoszę apelację od wyroku sądu ... z dnia ...
    sygnatura ... w przedmiocie ...", a
    uzasadnienie dołączyć później (nawet sąd Cię do tego powinien wezwać jako do
    uzupełnienia braku formalnego np. czy zaskarżasz wyrok
    z w części czy w całości i zasadnicze motyw/zarzuty do tego opłaty, ale z brakami
    formalnymi trzeba uważać, bo mają krótki termin
    zawity 7 dni który generalnie nie ulega przywróceniu).

    -----

  • 6. Data: 2019-07-17 22:33:54
    Od: n...@o...pl

    w <5d2eaf09$0$537$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > uniemożliwić skuteczne doręczenie, żeby mi terminy nie uciekły a żebym
    > nie musiał pisać apelacji na tablecie przy ognisku?

    Przychodzi mi na myśl coś tak banalnego jak zadzwonienie do sekretariatu i
    porozmawianie z sekretarką o problemie :-)

  • 7. Data: 2019-07-17 23:43:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.07.2019 o 22:33, n...@o...pl pisze:
    > Przychodzi mi na myśl coś tak banalnego jak zadzwonienie do sekretariatu i
    > porozmawianie z sekretarką o problemie

    jak się nie ma e-maila to nic innego nie pozostaje:)))))))

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-07-18 06:29:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.07.2019 o 10:18, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > zasadnicze motyw/zarzuty do tego opłaty, ale z brakami formalnymi trzeba
    > uważać, bo mają krótki termin zawity 7 dni który generalnie nie ulega

    Dzięki - to jest myśl.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-07-19 20:25:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >uniemożliwić skuteczne doręczenie, żeby mi terminy nie uciekły a
    >żebym nie musiał pisać apelacji na tablecie przy ognisku?

    Boisz sie o dwa awiza ?
    Od kiedy wtedy biegnie termin ? Moze zdazysz z sądu odebrac po
    powrocie ...

    P.S.

    http://wyborcza.pl/7,75398,25010606,kancelaria-sejmu
    -przegrala-proces-z-jakubem-borawskim.html

    "Ostatecznie sąd orzekł, że zwolnienie pod pozorem likwidacji
    stanowiska było bezprawne, bo po pewnym czasie na to samo stanowisko
    zatrudniono inną osobę."

    Musisz przeniesc sprawe na Mokotow :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-07-19 22:13:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.07.2019 o 20:25, J.F. pisze:

    > Boisz sie o dwa awiza ?

    Tak.

    > Od kiedy wtedy biegnie termin ? Moze zdazysz z sądu odebrac po powrocie ...

    A hgw. Od dortarczenia.

> [...]
    >

    > "Ostatecznie sąd orzekł, że zwolnienie pod pozorem likwidacji stanowiska
    > było bezprawne, bo po pewnym czasie na to samo stanowisko zatrudniono

    Lecą w chuja, że wygaszenie to nie zwolnienie.

    --
    Shrek