  • 1. Data: 2019-07-16 19:57:38
    Temat: Największy przekręt w historii
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/kryminal/455238-przekret-na-3-m
    iliardy-zarzut-dla-wiceministra-tuska

    Właśnie przez takich ,,fachowców" brakowało na szpitale, szkoły i pomoc
    dla polskich rodzin w czasach, gdy Polską rządził Donald Tusk z koalicją
    PO - PSL! Prokuratura Regionalna w Białymstoku postawiła we wtorek b.
    wiceministrowi finansów (2008-2015) Maciejowi G. zarzut niedopełnienia
    obowiązków i spowodowania strat Skarbu Państwa w kwocie 3 mld zł z
    powodu nieuprawnionych zwrotów VAT. Zarzuty to także efekt dochodzenia
    Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

    CZYTAJ TAKŻE:TYLKO U NAS. Czego boi się Donald Tusk? Smoliński o
    usprawiedliwieniu nieobecności przed komisją VAT: ,,Były premier nie
    dotrzymał obietnicy

    W toku śledztwa przesłuchano 77 świadków, w tym pracowników
    Ministerstwa Finansów, prokuratorów oraz przedstawicieli organizacji i
    stowarzyszeń, które w latach 2008-2015 sygnalizowały problemy związane z
    tzw. przestępczością VAT-owską i potrzebę zmian w prawie, które miały
    jej zapobiec. Zebrany materiał dowodowy jednoznacznie wskazuje, że
    Maciej G. dopuścił się przestępstwa z art. 231 par. 2 kodeksu karnego,
    za które grozi kara do 10 lat pozbawienia wolności

    - napisano w komunikacie PK.

    Maciej G. pełnił w latach 2008-2015 funkcję podsekretarza stanu w
    Ministerstwie Finansów, nadzorował pracę Departamentu Podatku od Towarów
    i Usług. Do jego obowiązków należał nadzór m.in. nad pracami związanymi
    z przygotowaniem projektów zmian w prawie podatkowym.

    Jak wskazano, 26 lutego 2013 roku ówczesny Dyrektor Departamentu Podatku
    od Towarów i Usług przedłożył Maciejowi G. projekt nowelizacji ustawy o
    podatku od towarów i usług oraz ustawy Ordynacja podatkowa, wskazując,
    że ograniczenie nadużyć podatkowych przy sprzedaży niektórych wrażliwych
    towarów, jak wyroby stalowe, paliwa i elektronika, wymaga m.in.
    skrócenia okresów rozliczeniowych z trzech do jednego miesiąca.

    Maciej G. naniósł na projekcie ustawy osobistą, opatrzoną pieczęcią
    adnotację o braku akceptacji dla zmian w przypadku sprzedaży wyrobów
    elektronicznych i nieruchomości. W rezultacie jeszcze tego samego dnia,
    w ciągu dwóch godzin, projekt ustawy został zmieniony. Z jego
    uzasadnienia usunięto informację na temat ustaleń służb kontrolnych
    państwa, które alarmowały o wzroście wyłudzeń podatku VAT przy obrocie
    wyrobami elektronicznymi

    - podkreśliła prokuratura.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:Zemsta?! PO chce donieść na jednego z najważniejszych
    świadków komisji VAT! To dlatego, że Chojna-Duch pogrążyła Rostowskiego?

    Jej zdaniem konsekwencją jego działania było ,,osiągniecie korzyści
    majątkowej przez osoby zajmujące się eksportem i sprzedażą telefonów
    komórkowych w obrocie handlowym wewnątrz Unii Europejskiej". ,,Skarb
    Państwa doznał szacunkowej szkody w wysokości 3 miliardów złotych z
    tytułu m.in. nieuprawnionych zwrotów podatku VAT" - wskazano.

    WB,PAP

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-07-16 19:59:52
    Temat: Re: Największy przekręt w historii
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-16 o 19:57, u2 pisze:
    > https://wpolityce.pl/kryminal/455238-przekret-na-3-m
    iliardy-zarzut-dla-wiceministra-tuska

    Pikuś przy wydojeniu SKOK-ów przez PiS - 5mld i rośnie

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-07-16 20:02:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.07.2019 o 19:59, Sonn pisze:
    iliardy-zarzut-dla-wiceministra-tuska

    > Pikuś przy wydojeniu SKOK-ów przez PiS - 5mld i rośnie

    e tam niemiecki synu, policz OFE, zrujnowanie przemysłu w Bolanda,
    niewybudowanie autostrad na Euro 2012 i później, wyjdą setki miliardów:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-07-17 22:32:36
    Od: n...@o...pl

    w <5d2e111e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > policz OFE,

    Morawiecki już oszacował ile ukradnie?

  • 5. Data: 2019-07-17 23:42:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.07.2019 o 22:32, n...@o...pl pisze:

    > Morawiecki już oszacował ile ukradnie?

    podaj swego e-maila to tobie odpowiem:)))))))))

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-07-18 09:37:32
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 22:32 <n...@o...pl> pisze:

    > w <5d2e111e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl>

    > Morawiecki już oszacował ile ukradnie?

    Nieistotne, ma społeczny glejt:

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nowy-sonda
    z-ibris-dla-onetu-komu-ufaja-polacy/t8ecpcp

    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2019-07-18 13:38:02
    Od: n...@o...pl

    Trefniś <t...@m...com> napisał(-a):

    > Nieistotne, ma społeczny glejt:
    > https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nowy-sonda
    z-ibris-dla-onetu-komu-ufaja-polacy/t8ecpcp

    pewnie obejmuje też kradzież działki :DDDDDDDDDDDDDDD

  • 8. Data: 2019-07-18 14:07:44
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 13:38 <n...@o...pl> pisze:

    z-ibris-dla-onetu-komu-ufaja-polacy/t8ecpcp

    > pewnie obejmuje też kradzież działki :DDDDDDDDDDDDDDD

    Pójdź na wybory i się wypowiedz, jak to zrobi mam nadzieję większość
    uprawnionych do głosowania.

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2019-07-18 14:32:58
    Od: n...@o...pl

    w <o...@t...home>, Trefniś <t...@m...com>
    napisał(-a):

    z-ibris-dla-onetu-komu-ufaja-polacy/t8ecpcp

    > Pójdź na wybory i się wypowiedz, jak to zrobi mam nadzieję większość
    > uprawnionych do głosowania.

    coś mi się widzi, że przestępstw się nie legalizuje w głosowaniu

  • 10. Data: 2019-07-18 15:20:31
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 14:32 <n...@o...pl> pisze:

    > w <o...@t...home>, Trefniś <t...@m...com>

    z-ibris-dla-onetu-komu-ufaja-polacy/t8ecpcp

    > coś mi się widzi, że przestępstw się nie legalizuje w głosowaniu

    Masz rację - w związku z tym okop się i oflaguj.

    --
    Trefniś