    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skuteczne doręczenie przesyłki.
    Date: Wed, 17 Jul 2019 08:08:51 +0200

    Napisz pismo do sądu wskazujące Twój inny adres do doręczeń.
    Jeśli nawet sąd wyśle do Ciebie pismo na Twój stary adres po dacie (np. stempla
    pocztowego, na wszelki wypadek list polecony)
    złożenia Twojego pisma informującego o Twoim nowym adresie, miałbyś podstawę do
    uznania doręczenia pod stary adres za nieskuteczne.

    -----
    > Jakieś pomysły albo sztuczki jak w tym czasie uniemożliwić skuteczne doręczenie,
    żeby mi terminy nie uciekły a żebym nie musiał