  • 11. Data: 2015-09-08 13:36:07
    Temat: Re: sklonowane owce w krakowskim sądzie - jaka może być podstawa wyroku?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-08 o 13:34, Andrzej Lawa pisze:
    > Szczekające psy są daleko bardziej uciążliwe od pszczół. Już widzę te
    > wyroki nakazujące pozbycie się psów...

    Widzę, że przepisu jeszcze nie przeczytałeś.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-09-08 14:30:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2015 o 13:32, J.F. pisze:

    > No to trzeba apelacje zlozyc, bedzie pare lat na przeprowadzke :-)

    No litości... Wyrok w pierwszej instancji był na korzyść pszczelarza. To
    jest wyrok z apelacyjnego.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 13. Data: 2015-09-08 19:25:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    W dniu 07.09.2015 o 15:03, J.F. pisze:

    >Szczekające psy są daleko bardziej uciążliwe od pszczół. Już widzę te
    >wyroki nakazujące pozbycie się psów...

    W USA sie zdarza. U nas chyba tez by dalo rade.
    Ale psy nie takie glupie, dlugo nie szczekaja.

    > P.S. Ostatnio mnie cos ugryzlo, wiec mam inny punkt widzenia :-P
    >Pytanie co. Podejrzewam, że osa. To te cholery się pchają do owoców i
    >napojów.
    >Pszczoły mają obsesję na punkcie kwiatów i póki jakiejś fizycznie nie
    >przygnieciesz mają cię w nosie.

    No wlasnie przygniotlem. Okno bylo otwarte, cos tam po mieszkaniu
    latalo, duze,
    a potem przestawilem stope i poczulem uklucie.
    Nie wiem co, nie wiem czy to duze, i noc zmarnowana.
    Pech.
    Ale jakby mi mialy pszczoly w wiekszej ilosci po mieszkaniu latac ...

    J.

  • 14. Data: 2015-09-08 20:23:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

> [...]

    napojów.

    Pszczoły mają obsesję na punkcie kwiatów i póki jakiejś fizycznie nie
    ---
    Tak można mówić o zachowaniu statystycznej pszczoły, ale nie o pasiece z
    30-ma rodzinami pszczelimi w której w każdym sezonie dochodzi do
    przynajmniej kilku wyrojeń w czasie których każdorazowo kilka tysięcy
    pszczół które wyleciały z ula, krąży nerwowo po najbliższej okolicy szukając
    na czym by tu się uwiesić. Pszczelarz chyba nawet nie ma obowiązku zdjęcia
    tych pszczół.