  • 1. Data: 2015-09-02 15:30:43
    Temat: Re: Grzech aborcji zniesiony [CHWILOWO "rozgrzeszalny"?]
    Od: "A. Filip" <a...@w...eu>

    Coroner <d...@c...br> pisze:
    > ciach, prach.
    >
    > "Papież upoważnia kapłanów do rozgrzeszenia z grzechu aborcji
    >
    > Papież w liście na temat Roku Świętego ogłosił, że postanowił "mimo
    > wszelkich przeciwnych rozporządzeń" upoważnić wszystkich kapłanów do
    > rozgrzeszenia z grzechu aborcji osób, które jej dokonały, żałują tego z
    > całego serca i proszą o przebaczenie."
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/swiat/papiez-upowaznia-kap
    lanow-do-rozgrzeszenia-z-grzechu-aborcji/4njqt3

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/papiez-upowaznia-kap
    lanow-do-rozgrzeszenia-z-grzechu-aborcji/4njqt3
    | ,,Również z tego powodu postanowiłem, mimo wszelkich przeciwnych rozporządzeń,
    | upoważnić wszystkich kapłanów *w Roku Jubileuszowym* do rozgrzeszenia z grzechu
    | aborcji osób, które jej dokonały, żałują tego z całego serca i proszą o
    | przebaczenie".

    Tylko w roku jubileuszowym czy w roku jubileuszowym rozporządził że od teraz?

    P.S.
    Rzucam na pl.soc.prawo bo tam powinni mieć więcej doświadczenia w rozgryzaniu
    co takie "niekoniecznie jednoznaczne" stwierdzenia znaczą *w praktyce*.

    --
    A. Filip
    Świat jest oszukańczy, jak zwodniczy osioł. (Przysłowie abisyńskie)