  • 1. Data: 2004-04-23 21:02:59
    Temat: sklep wymiana z dopłatą mozna ???
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam!
    Czy jezeli kupilem sprzet rtv, mam oryginalne pudelko fakture, stan taki jak
    w momemncie kupna .....
    i chce jednak dopłacić na lepszy sprzet w tym samym sklepie.
    Czy sklep moze mi odmówić ?? Dodam ze kupilem wieczorem a chce wymienic
    nastepnego dnia z rana......

    Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!

  • 2. Data: 2004-04-23 21:07:48
    Temat: Re: sklep wymiana z dopłatą mozna ???
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Słonik wrote:
    > Czy jezeli kupilem sprzet rtv, mam oryginalne pudelko fakture, stan taki jak
    > w momemncie kupna .....
    > i chce jednak dopłacić na lepszy sprzet w tym samym sklepie.
    > Czy sklep moze mi odmówić ??

    Tak.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2004-04-23 21:13:10
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    > Tak.

    :(
    Czyli trzeba grzecznie ich prosic.... myslalem ze cos zostalo w rodzaju 7
    dni testu itp ... ale widocznie zle mi sie obiło o uszy.
    Dzieki
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-23 21:16:32
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Słonik wrote:
    > Czyli trzeba grzecznie ich prosic.... myslalem ze cos zostalo w rodzaju 7
    > dni testu itp ... ale widocznie zle mi sie obiło o uszy.

    Jest to prawdziwe jedynie w przypadku sprzedaży wysyłkowej bądź poza
    lokalem firmy. Masz wtedy możliwość zwrotu zakupu w ciągu 10 dni bez
    podawania przyczyn.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2004-04-23 21:46:11
    Od: "Owca" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Słonik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i chce jednak dopłacić na lepszy sprzet w tym samym sklepie.
    > Czy sklep moze mi odmówić ?? Dodam ze kupilem wieczorem a chce wymienic

    Jesli dany sklep nie zastrzgl ze zwrot towaru nie jest mozliwy po zakupie to
    niestety nie. Jesli czegos takiego nie ma wszystko zalezy od dobrej woli
    sprzedajacego, ale mysle ze jesli ladnie poprosisz to sie zgodza w koncu
    zostawisz u nich (w sklepie ) wiecej pieniedzy.

    Dzisiejszy swiat jest taki jaki jest wiec trzeba probowac.

    Pozdrawiam
    Pawel "owca" Sobczyk

  • 6. Data: 2004-04-26 10:14:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    bosz wrote:
    > Juz chyba z 10 lat, jak niema takiego przepisum a ludzie ciagle
    > "mysla".

    i jeszcze słyszą że w telewizji mówili...

    KG

  • 7. Data: 2004-04-26 10:20:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Słonik wrote:

> [...]
    > Dzieki
    > Pozdrawiam

    Juz chyba z 10 lat, jak niema takiego przepisum a ludzie ciagle

    Jednak jesli grzeczine poprosisz, to szanse sa duze..

    Boguslaw