  • 1. Data: 2004-04-23 19:51:55
    Temat: dokumenty na granicy austriacko-wloskiej
    Od: p...@o...pl

    Proszę Mi powiedzieć, JAK NA GRANICY AUSTRIACKO-WŁOSKIEJ PRZEPROWADZANA JEST
    KONTROLA PASZPORTOWA, CZY WOGÓLE SĄ TAM BRAMKI I W JAKI SPOSÓB MOGE BYĆ
    ZIDENTYFIKOWANA NA PRZEJCIACH, JADĄC Z NIEMIEC DO WŁOCH ?????

    POZDRAWIAM GORĄCO! papa
    beata

  • 2. Data: 2004-04-23 19:56:31
    Temat: Re: dokumenty na granicy austriacko-wloskiej
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik p...@o...pl napisał:
    > Proszę Mi powiedzieć, JAK NA GRANICY AUSTRIACKO-WŁOSKIEJ PRZEPROWADZANA JEST
    > KONTROLA PASZPORTOWA, CZY WOGÓLE SĄ TAM BRAMKI I W JAKI SPOSÓB MOGE BYĆ
    > ZIDENTYFIKOWANA NA PRZEJCIACH, JADĄC Z NIEMIEC DO WŁOCH ?????

    Tam nie ma granicy. No poza administracyjną.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-04-23 22:26:55
    Od: "Kuba Gach" <k...@p...fm>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > KONTROLA PASZPORTOWA, CZY WOGÓLE SĄ TAM BRAMKI I W JAKI SPOSÓB MOGE BYĆ
    > ZIDENTYFIKOWANA NA PRZEJCIACH, JADĄC Z NIEMIEC DO WŁOCH ?????

    To jest UE :) Nie ma zadnej granicy, kontroli...
    jedyne co zauwazysz na tej granicy to słupek graniczny :)

  • 4. Data: 2004-04-26 12:22:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    p...@o...pl wrote:

> [...]
    > KONTROLA PASZPORTOWA, CZY WOGÓLE SĄ TAM BRAMKI I W JAKI SPOSÓB MOGE BYĆ
    > ZIDENTYFIKOWANA NA PRZEJCIACH, JADĄC Z NIEMIEC DO WŁOCH ?????

    Dzis znow prasa powtarza informacje, ze zakaz wjazdu w wyniku przylapania na
    "pracy na czarno" dnia 1 maja bedzie "automatycznie kasowany"

    (Bo o to pani tak NAPRAWDE chodzi -- prawda ?)

    Boguslaw