    From: "Owca" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep wymiana z dopłatą mozna ???
    Date: Fri, 23 Apr 2004 23:46:11 +0200

    Użytkownik "Słonik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c6c09p$nnu$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Czy jezeli kupilem sprzet rtv, mam oryginalne pudelko fakture, stan taki
    jak
    > w momemncie kupna .....
    > i chce jednak dopłacić na lepszy sprzet w tym samym sklepie.
    > Czy sklep moze mi odmówić ?? Dodam ze kupilem wieczorem a chce wymienic
    > nastepnego dnia z rana......
    >
    > Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!!

    Jesli dany sklep nie zastrzgl ze zwrot towaru nie jest mozliwy po zakupie to
    niestety nie. Jesli czegos takiego nie ma wszystko zalezy od dobrej woli
    sprzedajacego, ale mysle ze jesli ladnie poprosisz to sie zgodza w koncu
    zostawisz u nich (w sklepie ) wiecej pieniedzy.

    Dzisiejszy swiat jest taki jaki jest wiec trzeba probowac.

    Pozdrawiam
    Pawel "owca" Sobczyk