  • 1. Data: 2004-04-23 20:08:37
    Temat: Problem ze sklepem internetowym!!!
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    Witam opisywałem wyżej mój problem ale mam jeszcze jedno pytanie czy jest
    jakas wzmianka w prawie po ilu dniach sprzedawca nie ma prawa ubiegac sie o
    pieniądze których przez pomyłke nie rządano tyle ile było trzeba poniewaz za
    towar wart 377zł zapłaciłem 71zł.
    Bardzo prosze o wskazówki jak mam postąpic w tej sytuacji!!!!
    Bede bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi
    ps. Problem dokładnie był opisany dzisiaj kilka postów wyzej
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-24 07:02:31
    Temat: Re: Problem ze sklepem internetowym!!!
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KALI wrote:

> [...]
    > pieniądze których przez pomyłke nie rządano tyle ile było trzeba poniewaz za

    2 lata :)

    KG