  • 1. Data: 2004-04-23 19:22:53
    Temat: Umiarkowana niepełnosprawność
    Od: j...@g...pl (Kuba)

    Przepraszam, że raz jeszcze wrócę do tego osobistego, oraz błachego być może
    tematu. Stało się tak w związku z tym, co znalazłem na stronie
    http://pieciek.w.interia.pl/12.htm. Jak już wcześniej wspomniałem w wyniku
    decyzji komisji lekarskiej zasądzona mi została Umiarkowana
    Niepełnosprawność (czyli, zgodnie ze starą nomenklaturą & opisem na w/w
    stronie dawna II grupa). Co ciekawe na opisanej przeze mnie powyżej stronie
    widnieje opis wedle którego "...Osoba całkowicie niezdolna do wykonywania
    jakiegokolwiek zatrudnienia, ale zdolna do samodzielnej egzystencji w dużym
    stopniu...". Czy dobrze więc rozumiem (a chyba nie, bo gdyby była to
    prawda - byłaby to IMO głupota), że wedle orzeczenia nie mogę pracować nie
    tylko nigdzie indziej, jak w miejscu pracy przystosowanym do
    niepełnosprawności, ale wogóle ? Jak to jest naprawdę, bo po przeczytaniu
    tego, co na stronie kompletnie zgłupiałem. A jeśli schowam to orzeczenie,
    'oleję' je i znajdę normalną pracę, a ktoś się dowie o tym 'przewale' to czy
    grożą mi jakieś konsekwencje, czy tylko pracodawcy (a może pracodawca nie
    musi wiedzieć, że miałem to orzeczenie, które łamiąc mnie zatrudnił), a co
    za tym idzie - nie on będzie odpowiadał w razie, gdyby (odpukać) coś się
    stało - Jak to tak naprawdę z tym jest ???

    Byłbym wdzięczny za każdą podpowiedź,

    --
    --= cOOba =--
    --= GG:974443 =--