  • 1. Data: 2005-12-28 14:58:57
    Temat: skarga na komornika
    Od: "Arkadiusz Janus" <s...@o...pl>

    Mialem do zapłacenia dług ktory byłem winien PTK Centertel.Dostałem pisno z
    Warszawy ze zostało wszczete postepownie o zajecie mojej pensji.Miał sie zajac
    tym problemem komornik z Wrocławia.Kiedy dostałem ów pismo postanowiłem spłacic
    dług sam wierzycielowi z Warszawy(PTK Centertel).Zadzwoniłem do tam tejszej
    Kancelarii prawniczej ktora zajmowała sie moja sprawa i ustaliłem ze bede
    wpłacał uzgodniona sume pieniedzy w ustalonych ratach.Kancelaria prawnicza z
    Warszawy po moim telefonie i uzgodnienu spłaty wysłała do komornika z Wrocławia
    o umorzenie egzekucji i komornik tak zrobił(to było 04-03-25).Spłaciłem wszystko
    w ratach ustalonych z Kancelaria prawnicza z Warszawy ostatnia wpłata kwoty
    nastapiła w 08-07-2005.Nie dostałem pisma odwoławczego ta egzekucje od
    wrocławskiego komornika,tłumaczył to tym iz zmieniłem adres zamieszkania i ze
    nie zglosiłem tego do nich .Wczoraj otrzymałem pismo od komornika z Wrocławia
    ktory miał za zadanie sciagniecie ze mnie tego ów dlugu.Komornik domaga sie
    wpłacenia kosztow egzekucji ktorej tak naprawde nie było poniewaz została ona
    zatrzymana przez Kancelarie prawnicza z Warszawy.Co mam robic zeby nie płacic
    tych kosztow egzekucji ktore wynosza 191 zl...?

  • 2. Data: 2005-12-28 15:12:09
    Temat: Re: skarga na komornika
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Dostałem pisno z
    > Warszawy ze zostało wszczete postepownie o zajecie mojej pensji.Miał sie zajac
    > tym problemem komornik z Wrocławia.

    A wcześniej nie było nakazu albo wyroku?

    > Kancelaria prawnicza z
    > Warszawy po moim telefonie i uzgodnienu spłaty wysłała do komornika z
    > Wrocławia o umorzenie egzekucji i komornik tak zrobił

    Ale koszty już powstały.

    > Wczoraj otrzymałem pismo od komornika z Wrocławia
    > ktory miał za zadanie sciagniecie ze mnie tego ów dlugu.Komornik domaga sie
    > wpłacenia kosztow egzekucji ktorej tak naprawde nie było

    Skoro ją umorzył, to była.

    > Co mam robic zeby nie płacic
    > tych kosztow egzekucji ktore wynosza 191 zl...?

    Się nie da. Skarga na czynności komornika to dodatkowe 50 zł. w plecy. Skarga
    do KRK da tyle, co list wysłany na księżyc. Trzeba było zapłacić zanim jeszcze
    pojawił się komornik.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 3. Data: 2005-12-28 18:17:49
    Od: ...@...c

    Dnia 28 Dec 2005 15:58:57 +0100, Arkadiusz Janus napisał(a):

> [...]
    > zatrzymana przez Kancelarie prawnicza z Warszawy.Co mam robic zeby nie płacic
    > tych kosztow egzekucji ktore wynosza 191 zl...?

    co cóż chłopaki z PKT zupełnie przypadkiem zapomnieli co i tym wspomniec...
    Raczej nic sie juz nie da zrobić.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-12-29 08:33:16
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    napisz do sadu o przesdtawienie rzeczywistych kosztow pracy komornika i
    jego nakladu pracy, skladasz to do sadu. Ostatnio w polsce troche jest o
    tym glosno chocby za sprawa filmu komornik, dzieki szpitalom, ktore
    musialy placic ogromne kwoty komornikom za "mala" prace powstala
    nowelizacja ustawy, tzn poprawka do ustWY KTORA MOWI ZE KOMORNIK MUSI
    UDOWDNIC ILE WLOZYL PRACY TJ ROZLICZYC SIE TYLE NA ZNACZKI TYLE NA
    PALIWO ITP.. PROBUJ!
    ANIA

  • 5. Data: 2005-12-29 15:37:11
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > powstala
    > nowelizacja ustawy,

    Chyba nie przejdzie. Nowelka była niedawno a koszty narosły parę lat temu...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2005-12-29 15:48:55
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Koszty kilka lat temu ale komornik TERAZ chce pieniedzy