  • 11. Data: 2010-06-01 12:56:11
    Temat: Re: skandal - nie wpuszczono Mecenasa na posiedzenie RBN mimo ważnych pełnomocnictw
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 14:01:16 +0200, Maciek napisał(a):

    > Bo nie jest członkiem Rady Bezpieczeństwa Narodowego?

    Ani nie został zaproszony przez wykonującego obowiązki Prezydenta.

  • 12. Data: 2010-06-01 16:26:20
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Herald napisał(a) w <8...@4...net> :

    > Ani nie został zaproszony przez wykonującego obowiązki Prezydenta.
    No to odpowiedzieliśmy prawidłowo na pytanie. Pora zapytać, co
    wygraliśmy. :)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 13. Data: 2010-06-02 01:37:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

    > No to odpowiedzieliśmy prawidłowo na pytanie. Pora zapytać, co
    > wygraliśmy. :)

    Prądziż, na prąd, prądziż.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-06-02 07:07:00
    Temat: Skracanie linkow to nowomodny wymysl na podbijanie statystyk domen!
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

> [...]
    73,.html

  • 15. Data: 2010-06-02 09:39:09
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    i niuezgodne z netykietą której należy przestrzegać.
    Uważm że na tej grupie przydał by się admin - animator

    jk

  • 16. Data: 2010-06-02 11:18:47
    Od: ursynek <s...@k...innego>

    Adam pisze:
    > i niuezgodne z netykietą której należy przestrzegać.
    ^^^^^^^^^^
    > Uważm że na tej grupie przydał by się admin - animator
    ^^^^^

    > jk

    LoL

    :)

  • 17. Data: 2010-06-02 12:53:40
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    Adam pisze:
    > i niuezgodne z netykietą której należy przestrzegać.
    > Uważm że na tej grupie przydał by się admin - animator
    >
    > jk

    Luk, chopie...
    Dowiedz się jak działa NNTP czy Usenet.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 18. Data: 2010-06-02 22:57:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Młotkowy pisze:

    > Luk, chopie...
    > Dowiedz się jak działa NNTP czy Usenet.

    Nie wiem, czy wiesz, ale grupy moderowane istnieją.

  • 19. Data: 2010-06-04 13:13:05
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > Nie wiem, czy wiesz, ale grupy moderowane istnieją.

    i dlatego ceniem jakosć i wnioskuję o moderowanie tej grupy

    jk