  • 1. Data: 2003-08-28 08:05:02
    Temat: sfalszowana legitymacja
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    Czy to prawda, ze niedlugo za falszowanie dokumentow i uchylanie sie od
    procesow ma byc przyznawana nagroda ufundowana przez media?

  • 2. Data: 2003-08-28 08:59:29
    Temat: Re: sfalszowana legitymacja
    Od: "kac" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bikd7b$2ahg$1@news2.ipartners.pl...
    > Czy to prawda, ze niedlugo za falszowanie dokumentow i uchylanie sie
    od
    > procesow ma byc przyznawana nagroda ufundowana przez media?

    Ale tylko dla sędziego który wsadzi do aresztu oskarżonego żeby nie
    uciekł i nie mataczył :-)

  • 3. Data: 2003-08-28 09:36:04
    Od: "Maly Rozowy Prosiaczek" <m...@p...fm>

    Użytkownik "kac" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tylko dla sędziego który wsadzi do aresztu oskarżonego żeby nie
    > uciekł i nie mataczył :-)

    Prawidlowo. Sam bym ufundowal nagrode takiemu sedziemu.

  • 4. Data: 2003-08-28 12:49:05
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Prawidlowo. Sam bym ufundowal nagrode takiemu sedziemu.

    tia tylko jakos nie tedy droga, bo malolata ktory przerobil legitke aby
    taniej jezdzic, wsadza sie do pudla za rzekome uchylanie sie od rozprawy, a
    bandytow przekrecajacych grube miliony albo aferzystow z pierwszych stron
    gazet przesluchuje sie z wolnej stopy albo wogole udaje sie, ze nic sie nie
    stalo

  • 5. Data: 2003-08-28 13:47:46
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > bandytow przekrecajacych grube miliony albo aferzystow z pierwszych stron
    > gazet przesluchuje sie z wolnej stopy albo wogole udaje sie, ze nic sie

    Pewnie - najlepiej wypuszczac wolno wszystkich przestępcow zeby bylo
    sprawiedliwiej tylko dlatego, ze paru wiekszego kalibru nie udalo sie
    zlapac.
    Łebek swiadomie sfalszowal dokument (art 270 par 1 KK) a do tego rownie
    swiadomie uchylal sie przed wymiarem sprawiedliwosci - do prawdy trudno mi
    jest pojąć to swięte oburzenie w mediach. Przeciez mial szanse odpowiadac z
    wolnej stopy, ale nie skorzystal, wiec trzeba go bylo zdyscyplinowac.

    pdr
    Olo

  • 6. Data: 2003-08-28 13:48:37
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Czy to prawda, ze niedlugo za falszowanie dokumentow i uchylanie sie od
    > procesow ma byc przyznawana nagroda ufundowana przez media?

    Tak - Crime Pulicer. Bedzie przyznawana w kilku kategoriach, m.in. drobne
    oszustwa, falszerstwa i wyludzenia, kradzieze kieszonkowe...

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2003-08-28 13:58:06
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Pewnie - najlepiej wypuszczac wolno wszystkich przestępcow zeby bylo
    > sprawiedliwiej tylko dlatego, ze paru wiekszego kalibru nie udalo sie
    > zlapac.

    czy ja to gdzies napisalem???

    a moze lepiej traktowac tak samo albo ostrzej tych ktorzy robia grubsze
    przekrety, a nie olewac sprawe tylko dlatego ze maja kupe kradzionej kasy i
    kumpli w sejmie

    > Łebek swiadomie sfalszowal dokument (art 270 par 1 KK) a do tego rownie

    to fakt i zgadzam sie z tym

    > swiadomie uchylal sie przed wymiarem sprawiedliwosci - do prawdy trudno mi

    to z tego co slyszalem nie jest takie pewne, bo maja potwierdzenie tylko
    jednego listu poleconego, na reszte zekomo wyslanych jakos
    zapomnieli/zgubili potwierdzenie ze bybly wyslane poleconym

    > jest pojąć to swięte oburzenie w mediach. Przeciez mial szanse odpowiadac
    > wolnej stopy, ale nie skorzystal, wiec trzeba go bylo zdyscyplinowac.

    wlasnie chodzi o ta dysproporcje, jak rydzym mial sie stawic przed
    prokuratura i swiadomie olewal wezwania, jakos nikt go nie aresztowal i do
    paki nie wsadziel nawet na 24h, a prokurator ktora wystawila nakaz
    doprowadzenia przez policje podobno nie jest juz prokuratorem

    media nie burza sie w obronie malolata tylko wlasnie dlatego ze prokuratura
    slabeko kopie a mocnemu dupe lize

    za przeproszeniem ze tak powiem

  • 8. Data: 2003-08-28 14:27:18
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > gazet przesluchuje sie z wolnej stopy albo wogole udaje sie, ze nic sie nie

    to nie jest malolat - gosc ma 21 lat
    poza tym tak naprawde nie wiemy czy czegos jeszcze nie przeskrobal
    jesli falszerstwo dokumentow mozna nazwac "przeskrobaniem"...

    Marcin

  • 9. Data: 2003-08-28 14:47:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a moze lepiej traktowac tak samo albo ostrzej tych ktorzy robia grubsze
    > przekrety, a nie olewac sprawe tylko dlatego ze maja kupe kradzionej kasy
    > kumpli w sejmie

    Pewnie ze lepiej, ale to akurat nie ma zbytnio związku z tą konkretną
    sprawą.

    > to z tego co slyszalem nie jest takie pewne, bo maja potwierdzenie tylko
    > jednego listu poleconego, na reszte zekomo wyslanych jakos
    > zapomnieli/zgubili potwierdzenie ze bybly wyslane poleconym

    No ja wczoraj slyszalem wypowiedz Rzecznika Prasowego Prokuratury Rejonowej
    w Kielcach bodajze, z ktorej dosc jasno wynikalo ze procedura dostarczania
    wezwan przebiegla prawidlowo. A nawet jesli bylo tak jak piszesz, to i tak
    na to jedno wezwanie swiadomie sie nie stawil olewając tym samym wymiar
    sprawiedliwosci. No to sie doczekal i wymiar sprawiedliwosci olal jego...

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2003-08-28 16:12:31
    Od: "Syl" <s...@b...pl>

    za sfałszowanie legitymacji pociągnięto mnie do odpowiedzilności - 2 lata w
    zawiasach i 700zł grzywny, bo 'rokuję nadzieję poprawy";
    a mój sąsiad za przestępstwa skarbowe i przyjęcie 25tys. łapówki dostał pół
    roku paki, bo "nie działał w pełni świadomie"
    czy to sprawiedliwe?