  • 1. Data: 2003-08-28 07:42:28
    Temat: Chce zostac rolnikiem :-)
    Od: Fabio <f...@a...poczta.fm>

    Witam,

    wyczytalem ostatnio we Wprost, ze istnieje mozliwosc przejscia do KRUSu,
    jesli posiada sie dzial specjalnej produkcji rolnej.

    Prowadze obecnie dzialalnosc gospodarcza i wykonuje uslugi informatyczne.
    Czy moge do zakresu swojej dzialalnosci dopisac teraz np. hodowle zwierzat
    laboratoryjnych i zglosic sie do KRUSu, ze w ten sposob zostalem rolnikiem?

    Oczywiscie, zakupie w tym celu w sklepie zoologicznym jakas mysz (trzeba
    miec min. 1 zwierze), a pozniej komus ja odsprzedam, aby udokumentowac
    dochod z tej dzialanosci. Czy jest taka mozliwosc?

    Nie chce juz placic tego chorego ZUSu, bo nie mam ochoty wywalac tyle kasy w
    bloto... Szkoda pieniedzy.

    ..:: fabio

  • 2. Data: 2003-08-28 08:40:05
    Temat: Re: Chce zostac rolnikiem :-)
    Od: Fabio <f...@a...poczta.fm>

    s...@b...pl wrote:

    > Wystarczy mieć jednego psa lub kota rasowego, zarejestrować działalność i
    > można przejść do KRUS.

    A jesli mam juz zarejestrowana dzialalnosc, ale w innym zakresie? Czy mam po
    prostu zaktualizowac zakres dzialalnosci?

    > Kontrola US nie nic wykaże ponieważ jest to jak najbardziej zgodne z
    > prawem (zakładam że psa będziesz faktycznie miał w mieszkaniu).
    >
    > Dodam tylko że w sejmie jest już projekt ustawy która ma to zmienić.

    Ja sie wcale nie dziwie. W koncu do KRUSu trzeba wiecej doplacac niz to jest
    warte. Zorientuje sie wiec najpierw, jak to jest z tym projektem, bo
    zalatwienie tego na miesiac, dwa, nie bedzie oplacalne.

    ..:: fabio

  • 3. Data: 2003-08-28 09:32:50

    Witam,

> [...]

    (zakładam że psa będziesz faktycznie miał w mieszkaniu).

    Dodam tylko że w sejmie jest już projekt ustawy która ma to zmienić.

    Pozdrawiam
    SJ